سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۸۱۴۷۴
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۶
0
یکی از برنامه‌های این کمپین ایجاد فضای ارتباطی موثر میان اقشار مختلف جامعه، مخاطبان عام و خاص صنایع دستی با این محصولات فرهنگی و هنری از طریق شبکه‌های اجتماعی و دیگر رسانه‌ها است. تا بدین وسیله سطح تماس میان آنها افزایش یابد.
پول‌نیوز- کمپین حمایت از صنای‌دستی به منظور معرفی بیشتر این هنر صنعت بومی و اصیل کشورمان و حمایت از خرید صنایع‌دستی از سوی جمعی از خبرنگاران و هنرمندان راه‌اندازی شد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، هدف از راه اندازی این کمپین از سوی اصحاب رسانه و هنرمندان، ایجاد زمینه های مساعد برای ارتباط بیشتر مردم با صنایع دستی مختلف ایران، ترغیب بیشتر نهادها، سازمان‌ها و موسسات خصوصی و دولتی و اقشار مختلف مردم برای خرید و استفاده بیشتر و فراگیر از صنایع دستی است.

یکی از برنامه‌های این کمپین ایجاد فضای ارتباطی موثر میان اقشار مختلف جامعه، مخاطبان عام و خاص صنایع دستی با این محصولات فرهنگی و هنری از طریق شبکه‌های اجتماعی و دیگر رسانه‌ها است. تا بدین وسیله سطح تماس میان آنها افزایش یابد.

حمایت از خرید صنایع دستی به عنوان یک کالای ایرانی و ترویج مصرف آن در جامعه از جمله مسائل مهمی است که این کمپین در تلاش است تا با فعالیت فراگیر به حل آنها بپردازد. خبرنگاران و هنرمندان مشارکت کننده در این برنامه اغلب مردم را به همراهی و حضور در این کمپین دعوت کرده‌اند.

کی از شیوه‌های موثر و اثربخش برای فراگیر شدن مصرف صنایع‌دستی در جامعه راه اندازی کمپین‌های اطلاع رسانی و معرفی کننده این محصولات است که هنرمندان و اصحاب رسانه به همین منظر کمپین حمایت از هنرمندان و صنعتگران صنایع دستی را راه اندازی کرده‌اند.
برچسب ها: کمپین ، صنایع دستی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: