کد خبر: ۱۸۱۹۳۸
۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۸
0
جشنواره بین المللی «فیلم سبز» صبح امروز شنبه در محل تالار شهید آوینی شهر کرمانشاه آغاز به کار کرد
آغاز به کار جشنواره بین المللی «فیلم سبز» در کرمانشاه

پول‌نیوز- جشنواره بین المللی «فیلم سبز» صبح امروز شنبه در محل تالار شهید آوینی شهر کرمانشاه آغاز به کار کرد.

مدیر کل حفاظت از محیط  زیست استان کرمانشاه در این رابطه به  گفت: جشنواره مذکور برای نخستین بار است که در استان کرمانشاه برگزار می شود.

غلامحسین کاظمی افزود: جشنواره فیلم سبز از امروز به مدت یک هفته و با نمایش ۷۰ ساعت فیلم آموزشی با موضوع آموزه های زیست محیطی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشنواره در سراسر کشور پس از ۱۲ سال وقفه در برگزاری آن، افزود: امسال پنجمین دوره جشنواره فیلم سبز است که برگزار می شود.

 کاظمی از ارسال ۸۰۰ اثر داخلی و ۲۰۰ اثر خارجی به دبیرخانه جشنواره خبر داد و گفت: از میان آثار ارسال شده ۲۰۰ اثر مورد تائید با موضوعاتی نظیر تنوع زیستی و فرهنگ کودک و محیط زیست اکران می شود.

مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: در این جشنواره بر اساس برنامه هر روز ۱۰ ساعت فیلم آموزشی در حوزه محیط زیست نمایش داده می شود.

کاظمی از در نظر گرفتن برنامه های جانبی در کنار برگزاری جشنواره خبر داد و گفت: برگزاری نمایشگاه کاریکاتور، نقاشی و همچنین کارگاه های آموزشی از جمله  این برنامه ها است.

منبع: مهر
برچسب ها: جشنواره ، فیلم سبز
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: