May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۲۱۵۰
۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
0
از این پس امکان پرداخت قبوض خاص شرکت ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر وغیره با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت در سامانه مزبور امکان پذیر است.
امکان پرداخت قبوض خاص از طریق سامانه همبانک صادراتپول‌نیوز- ​با هدف دستیابی به بانکداری سبز که ره آورد توسعه همه جانبه بانکداری الکترونیکی می باشد بانک صادرات ایران امکان پرداخت قبوض خاص درسامانه همبانک (#٧١٩*) را فراهم ساخت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز،  از این پس امکان پرداخت قبوض خاص شرکت ها و موسسات گوناگون نظیر بیمه سرمد، لیزینگ واسپاری سپهر وغیره با استفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت از طریق سرویس پرداخت قبوض در گزینه پرداخت در سامانه مزبور امکان پذیر است.

بر اساس این گزارش قبوض خاص با هدف جمع آوری اقساط مشتریان شرکت ها و سازمان های خصوص و دولتی در بستر پرداخت الکترونیکی قبوض است که برخوردار از شناسه قبض و پرداخت با طول حداکثر ١٨ رقم می باشند.

شرکت های ذینفع برای بهره مندی از این خدمت کافی است ضمن شماره گیری #٧١٩* به ترتیب مبادرت به انتخاب گزینه پرداخت و قبض نمایند.

شایان ذکر است: از طریق سامانه #٧١٩* می توان به راحتی انتقال وجه بین حسابهای سپهری متصل به یک کارت، پرداخت قبوض خدمات همگانی و خاص از طریق کارت، خرید شارژ سیم کارت اعتباری همراه اول و  ایرانسل و پرداخت اقساط تسهیلات در بانک را انجام داد.

گفتنی است: جهت اطلاع از مانده کارت و حساب، اطلاع از سه گردش آخر حساب و کارت، مدیریت کارت ها( تعریف حداکثر ٥ شماره کارت، ویرایش، حذف و اعلام مفقودی)، استعلام چک و اعلام کد شبا ( شناسه بانکی) را از طریق سامانه #٧١٩* به سهولت دریافت نمود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: