کد خبر: ۱۸۲۲۸۲
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۳
0
علیزاده افزود: از مسائل مهم پسا برجام ، تکمیل فرم‌های برقراری روابط کارگزاری با سایر کشورها است، که باید مورد بررسی قرار گیرد و ایجاد کارگروه‌های تخصصی با توجه به موضوعات مختلف یکی از این راهکارها است.
بانک ملی میزبان مسئولین مبارزه با پولشویی شبکه بانکیپول‌نیوز- مسئولان و کارشناسان ادارات مبارزه با پولشویی شبکه بانکی در بانک ملی ایران گرد هم آمدند و موضوعات مربوطه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این همایش علیزاده مسئول هماهنگی شورای مبارزه با پولشویی شبکه بانکی کشور گفت: درخصوص مسائل مربوط به تامین مالی تروریسم و مبارزه با پولشویی باید کارهای زیادی انجام گیرد و علاوه بر بانک مرکزی که متولی امر است؛ شبکه بانکی نیز باید فعال بوده و آیین‌نامه‌های مربوطه را مورد بررسی قرار دهد.

وی افزود: از مسائل مهم پسا برجام ، تکمیل فرم‌های برقراری روابط کارگزاری با سایر کشورها است، که باید مورد بررسی قرار گیرد و ایجاد کارگروه‌های تخصصی با توجه به موضوعات مختلف یکی از این راهکارها است.

در ادامه این همایش مسئولان و کارشناسان مبارزه با پولشویی با طرح موضوعات مختلف به بحث و تبادل نظر پرداختند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: