سر خط خبر ها
کد خبر: ۱۸۲۳۱۶
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۴
۱
دیگر جذب توریست ها برای هتل های مدرن امری دشوار شده است. اما خوشبختانه یکسری هتل های عجیب و بی نظیر که به عنوان عجیب ترین هتل های دنیا شناخته اند در دنیا وجود دارند که توانسته اند حتی زیرک ترین توریست ها را به سمت خود جذب کنند. بعضی از این هتل ها به دلیل نمای بیرونی و بعضی از آن ها به دلیل لوکس بودن و بعضی هم به دلیل جذابیت محوطه اطراف ساختمان توانسته اند در جذب توریست ها موفق باشند.
هتل شراتون، هوژو، چین:
این هتل به شکل حلقه در ساحل رودخانه زیبای تایهو بنا شده است و یکی از مهم ترین سمبل های معماری چینی می باشد.
هتل شراتون، هوژو، چین: این هتل به شکل حلقه در ساحل رودخانه زیبای تایهو بنا شده است و یکی از مهم ترین سمبل های معماری چینی می باشد.
هتل کاکسلاتانن، فنلاند:
این هتل در لاپلند فنلاند ” سرزمین بابانوئل” بنا شده است و به میهمانان خود شانس اقامت در کلبه های شیشه ای که می توان شب ها ستاره های آسمان را از داخل آن ها تماشا کرد می دهد.
هتل کاکسلاتانن، فنلاند: این هتل در لاپلند فنلاند ” سرزمین بابانوئل” بنا شده است و به میهمانان خود شانس اقامت در کلبه های شیشه ای که می توان شب ها ستاره های آسمان را از داخل آن ها تماشا کرد می دهد.
هتل لیپروس اکو، کاباردینو-بالکاریا، روس:
این هتل یکی از بزرگترین هتل های دنیاست که در شیب کوه البروس بناش شده است. اتاق های این هتل شبیه به سفینه های فضایی است و تمام نیروی برق خود را از باتری های خورشیدی دریافت می کند. این برای کسانی که به سفرهای زمستانی علاقه زیادی دارند مناسب است.
هتل لیپروس اکو، کاباردینو-بالکاریا، روس: این هتل یکی از بزرگترین هتل های دنیاست که در شیب کوه البروس بناش شده است. اتاق های این هتل شبیه به سفینه های فضایی است و تمام نیروی برق خود را از باتری های خورشیدی دریافت می کند. این برای کسانی که به سفرهای زمستانی علاقه زیادی دارند مناسب است.
هتل کنراد مالدیو، مالدیو:
این هتل در جنوبی ترین قسمت جزیره مرجانی آری بنا شده و در میان جنگل های استوایی، سواحل شنزار سپید و آب های شفاف کریستالی احاطه شده است. یکی از مهمترین جاذبه های این هتل رستوران زیرآبی با سقف شیشه ای است.
هتل کنراد مالدیو، مالدیو: این هتل در جنوبی ترین قسمت جزیره مرجانی آری بنا شده و در میان جنگل های استوایی، سواحل شنزار سپید و آب های شفاف کریستالی احاطه شده است. یکی از مهمترین جاذبه های این هتل رستوران زیرآبی با سقف شیشه ای است.
هتل
هتل "مانور زرافه”، کنیا: این هتل در قرن نوزدهم درست وسط پارک سافاری زرافه ها بنا شده است. زرافه ها با میهمانان هتل صبحانه را شریک می شوند و میهمانان می توانند به آن ها غذا بدهند.
هتل پراهران، ملبورن، استرالیا:
بازسازی ساختمان این هتل قدیمی در زمان انقلاب صنعتی به پایان رسید. شکل ظاهری اتاق های این هتل مانند لوله های آب بتنی است.
هتل پراهران، ملبورن، استرالیا: بازسازی ساختمان این هتل قدیمی در زمان انقلاب صنعتی به پایان رسید. شکل ظاهری اتاق های این هتل مانند لوله های آب بتنی است.
سنت آنجلو، ایتالیا:
این هتل که در دل صخره ها بنا شده است از میهمانان خود دعوت می کند که همانند غارنشینان زندگی کنند.
سنت آنجلو، ایتالیا: این هتل که در دل صخره ها بنا شده است از میهمانان خود دعوت می کند که همانند غارنشینان زندگی کنند.
اکو کمپ پاتاگونیا، شیلی:
این هتل ترکیبی از تجملات و هماهنگی با محیط است. اتاق های آن به صورت خیمه های نیمکره ای با تمام امکانات شهری است.
اکو کمپ پاتاگونیا، شیلی: این هتل ترکیبی از تجملات و هماهنگی با محیط است. اتاق های آن به صورت خیمه های نیمکره ای با تمام امکانات شهری است.

برچسب ها: هتل ها ، عجیب
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
08:20 - 1395/02/28
چقدر هم همه مي تونن تجربه كنن
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: