April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۳۰۱۳
۰۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۰
0
یک مقام تایلندی اعلام کرد تعداد گردشگران ایرانی که سال گذشته میلادی به تایلند سفر کرده بودند در مقایسه با سال قبل از آن 20 درصد بیشتر شده بود.
پیش‌بینی افزایش رشد گردشگران ایرانی به تایلندپول‌نیوز-یک مقام تایلندی پیش‌بینی کرد تعداد گردشگران ایرانی که سال جاری میلادی به این کشور جنوب شرق آسیا سفر می‌کنند به 120 هزار نفر افزایش یابد.
 
به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، نادا بوراناسیری مدیر اجرایی شرکت هواپیمایی ایرآسیا ایکس تایلند، با اشاره به راه‌اندازی خط پروازی ایرآسیا تایلند بین بانکوک – تهران از حدود یک ماه دیگر، پیش بینی کرد تعداد گردشگران ایرانی که به تایلند سفر می‌کنند در سال جاری 30 درصد بیشتر شود.

 وی همچنین اعلام کرد تعداد گردشگران ایرانی که سال گذشته میلادی به تایلند سفر کرده بودند در مقایسه با سال قبل از آن 20 درصد بیشتر شده بود.

همچنین این فعال گردشگری تایلند گفت: «این نخستین پرواز در مسیرهای طولانی این شرکت هواپیمایی است و هر هفته سه پرواز مستقیم بین بانکوک – تهران برقرار می‌شود.» ویرا روچ پوچ چانارات، وزیر فرهنگ تایلند در سفر اخیرش به تهران، ایران را دروازه ورود تایلند به مبادلات فرهنگی منطقه دانست.
برچسب ها: ایران ، تایلند ، گردشگری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: