May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۳۵۱۴
۰۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۲
0
صبح 25 ارديبهشت‌ماه در طبقه سيزدهم برجي در منطقه سعادت‌آباد جنايتي رخ داد كه پليس و بازپرس جنايي را به محل حادثه كشاند.
رازگشایی از جنایت اسرارآمیز طبقه ۱۳پول‌نیوز-معمای قتل اسرارآمیز مرد میانسالی در آپارتمانش در سعادت‌آباد، با دستگیری مرد آشنا و اعترافات وی رازگشایی شد.

صبح 25 ارديبهشت‌ماه در طبقه سيزدهم برجي در منطقه سعادت‌آباد جنايتي رخ داد كه پليس و بازپرس جنايي را به محل حادثه كشاند.

 مردي 50ساله داخل آپارتمان با ضربه چاقو به قتل رسيده بود و همسر وي در تحقيقات اوليه مدعي شد كه قتل از سوي يكي از بستگان نزديك شوهرش كه شب حادثه مهمان خانه آنها بوده، صورت گرفته است.

اين زن گفت: 10روز پيش محمد، يكي از بستگان نزديك شوهرم به خانه ما آمد. من شنيده بودم او اعتياد دارد و چون بيكار بود بارها از شوهرم خواسته بود تا برايش كار جور كند. آن شب محمد پيش شوهرم در اتاق خواب خوابيد.

 ساعت حدود 5:15 صبح شنبه بود كه از اتاق صدايي شنيدم. به آنجا رفتم و ديدم كه شوهرم غرق خون است.

محمد به سمت من حمله كرد. دستش را روي گلويم گذاشت و تهديد كرد كه اگر سر و صداكنم مرا مي‌كشد. او با تهديد از من خواست تا جاي پول‌ها و سوئيچ ماشين شوهرم را نشانش بدهم و من از ترس جانم هرچه خواست در اختيارش قرار دادم تا اينكه در يك لحظه وقتي حواسش پرت شد، به سمت در رفتم.

با باز كردن در ورودي و جيغ و فرياد همسايه‌ها را خبر كردم كه به شوهرم كمك كنند. همان لحظه محمد با خونسردي و آرامي از خانه خارج شد و فرار كرد.

    اعتراف به جنايت

درحالي‌كه تيمي از مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران تحقيقات خود را براي شناسايي مخفيگاه محمد شروع كرده بودند، سوم خرداد‌ماه متهم به اداره دهم پليس آگاهي رفت و خود را معرفي كرد.

اين متهم 48ساله ديروز براي انجام بازجويي به شعبه پنجم دادسراي جنايي تهران منتقل شد و وقتي پيش روي قاضي حسين‌پور قرار گرفت، به قتل اعتراف كرد و چنين گفت: بيكار بودم و مدتي قبل مقتول مرا به يك شركت خصوصي معرفي كرد و من در آنجا مشغول به‌كار شدم.
چند روز بعد اما مدير شركت با من تسويه‌حساب كرد و من دوباره بيكار شدم. به اصرار مقتول چند روزي به خانه‌شان رفتم تا اينكه شب جنايت او و همسرش به عروسي دعوت شدند و من همراهشان رفتم.

وي ادامه داد: پيش از رفتن به عروسي براي تهيه شربت و قرص متادون به مطب پزشك رفتم اما با در بسته مواجه شدم. درحال بازگشت به خانه مقتول بودم كه در بين راه چند فروشنده مواد با ديدن حال پريشان من پيشنهاد دادند تا از آنها مواد بخرم و مصرف كنم. گفتم در حال ترك هستم به همين دليل آنها يك قرص روانگردان به من فروختند.

پس از بازگشت از عروسي حال خوشي نداشتم و اقدام به مصرف قرص كردم. پس از آن ديگر در حال خودم نبودم و نمي‌دانستم چه مي‌كنم. به‌خود كه آمدم ديدم دستانم خوني شده است.

اين متهم پس از اعتراف به جنايت با دستور قاضي جنايي در اختيار كميسيون پزشكي قانوني قرار گرفت تا سلامت رواني وي و اينكه آيا هنگام جنايت جنون داشته يا نه، بررسي شود.در همين حال سرهنگ كارآگاه حميد مكرم، معاون مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي تهران، در اين خصوص گفت: قرار بازداشت موقت از سوي بازپرس جنايي صادر شده و متهم جهت انجام تحقيقات تكميلي و مشخص‌شدن انگيزه اصلي جنايت در اختيار مأموران اداره دهم پليس آگاهي تهران قرار گرفته است.

در همین زمینه:

 قتل شوهرعمه بعد از شکست در کورس خیابانی پرونده سارق جنایتکار روی میز قضات دادگاه کیفری قاتل خانم مدیر، راز دومین جنایت را فاش کرد.
 
   
منبع: ایسنا
برچسب ها: جنایت ، قتل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: