May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
3 نیاز اصلی ارائه خدمات به مشتریانپول‌نیوز- مدیرعامل بانک توسعه تعاون سرعت تصمیم گیری، ارائه خدمات با کیفیت و قیمت مناسب را 3 نیاز اصلی مشتریان در دریافت خدمات اعتباری عنوان نمود.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، دکتر محمد علی سهمانی رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل بانک توسعه تعاون در دوره آموزشی تدوین سیاست های اعتباری با بیان این مطلب خاطر نشان کرد: اهمیت به زمان و تصمیم گیری اعتباری در زمانی که برای مشتری و بانک سودآور باشد از نکات مهم در رسیدگی به پرونده هاست چرا که اگر تصمیم گیری درست، در زمان نادرست گرفته شود فاقد ارزش در راستای مشتری مداری خواهد بود.

سهمانی با اشاره به اینکه در نگهداری پول در بانک مانند مواد فاسد شدنی  ایجاد هزینه خواهد کرد افزود: کارشناسان اعتباری باید با افزایش سرعت در رسیدگی به پرونده ها و با رعایت قوانین و مقررات ضمن رعایت چارچوب ها و سیاست های اعتباری تسهیلات را به موقع و در کمترین زمان در اختیار مشتریان قرار دهند.

مدیرعامل بانک توسعه تعاون بر اهمیت مستند سازی و رفع نواقص پرونده ها در اسرع وقت تاکید کرد و افزود: باتوجه به رشد روز افزون عملکرد بانک باید مدت زمان استاندارد برای انجام فرآیند اعتباری دقیق و درست تعریف شود تا این تسهیلات در چرخه تولید و اشتغال کشور قرار گیرد.

سهمانی یکی از معیارهای کیفیت در ارائه خدمات اعتباری به مشتریان را در نظر گرفتن صرفه و صلاح بانک عنوان کرد و افزود: بانک بعنوان یک بنگاه اقتصادی باید با در نظر گرفتن صرفه و صلاح بانک و شرایط و توقعات مشتریان، ارائه خدمت نماید.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: