کد خبر: ۱۸۵۱۸۹
۱۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
0
پول‌نیوز-  هر ساله با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، شرکت ها و برندهای مختلف، با طرح های ویژه ای به استقبال این ماه می روند. آنچه می بینید، بخشی از طرح های خلاقانه ای است که برای جذب مخاطبان مسلمان منتشر شده اند. "هلال ماه" به عنوان نماد ماه رمضان، کاراکتر اصلی این طرح هاست. 


برچسب ها: تبلیغات ، برند ، رمضان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: