May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۵۳۱۹
۲۰ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
0
پول‌نیوز- خطیب جمعه موقت ساری گفت: اعتیاد و مصرف مواد مخدر بی‌غیرتی می‌آورد و جوانی که بی‌غیرت شود ناموس، دین و مذهب، مرز و میهن نمی‌شناسد.

حجت‌الاسلام محمدقاسمی ظهر پنجشنبه در دیدار اعضای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران به مناسبت فرارسیدن هفته مبارزه با مواد مخدر، ضمن تبریک فرارسیدن ماه ضیافت الهی و آرزوی بهره‌مندی از فیوضات این ماه، اظهار کرد: انسانی که در ماه رمضان روزه می‌گیرد بنابر حدیثی از پیامبر اکرم (ص)، هر دم و بازدمش عبادت است.

وی افزود: همه باید از فیوضات این ماه انسان‌ساز بهره‌مند شوند به‌ویژه مسئولین نظام مقدس، ضمن تقویت جسم و روح در این ماه پربرکت، خدمت‌رسانی به این مردم ولایی را سرلوحه امور قرار دهند.

امام‌جمعه موقت ساری، بحث اعتیاد به مواد مخدر را یکی از ابزارهای دشمنان برای ضربه زدن به جوانان کشور عنوان کرد و گفت: متأسفانه به خاطر سهل‌انگاری مسئولین امروز به‌جایی رسیدیم که دشمن توانسته در این نبرد جوانان ما را در دام این بلای خانمان‌سوز گرفتار کند.

 حجت‌الاسلام قاسمی افزود: در موضوع مواد مخدر و آمارها دستگاه‌های متولی شفاف و بدون پنهان‌کاری حساسیت‌ها را بیان کنند تا در سایه آگاهی بخشی و هشدارها، جامعه از جوانان ناب و تاپ تهی نگردد.

وی، افزود: وقتی اعتیاد دامن یک جوان و فردی از جامعه را بگیرد قطع به‌یقین غیرت هم ازدست‌رفته و جوان در برابر ناموس، دین و مذهب و ...بی‌مسئولیت خواهد شد.

امام‌جمعه مرکز استان مازندران، با تأکید بر این نکته که حساسیت‌های حوزه مواد مخدر و اعتیاد از سوی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان به مسئولین اعلام شود، تصریح کرد: در نماز جمعه و جماعات گزارش دهید تا با عزمی ویژه، نتایج مطلوب حاصل شود.

حجت‌الاسلام قاسمی اظهار داشت: آمارهایی که درزمینهٔ اعتیاد و مصرف مواد در بین جوانان استان و دانشجویان می‌شنویم زیاد خوشایند نیست و من از این موضوعات بسیار نگران هستم.

وی، منویات مقام معظم رهبری را درباره مواد مخدر و هشدار معظم له بر این موضوع را مورداشاره قرارداد و گفت: این تأکیدات و هشدارهای مقام معظم رهبری نشان از اهمیت موضوع است که شخصاً وارد این موضوع شدند.

وی در پایان‌بر لزوم جدیت در موضوع مبارزه، مقابله و پیشگیری از اعتیاد و سوءمصرف مواد مخدر تأکید کرد و گفت: شما در مسئولیتی که دارید، سنگر مقدسی است که حافظ خون شهدا و ارزش‌ها هستید.
منبع: مهر
برچسب ها: اعتیاد ، مواد مخدر ، ساری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: