May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۵۶۲۴
۲۳ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۱
0
برخی گناهان صغیره، برای افرادی مثل عالمان یا پدر و مادر که بقیه از آنها الگو برداری می‌‌کنند، گناه کبیره به شمار می‌رود.
گناهانتان را می‌پوشانیمپول‌نیوز-ماه رمضان که می شود، بهترین فرصت برای خواندن قرآن است. در ماه رحمت، هر روز «یک آیه رحمت» از قرآن کریم را با هم مرور می‌کنیم.

 پاداش کسانی که گناهان بزرگ را ترک کنند، چشم‌پوشی از تخلفات کوچک است. گناهان کبیره را کنار بگذرید تا گناهان صغیره شما را ببخشیم.

جزء پنجم قرآن بخشی از سوره نسا را شامل می‌شود. آیه ۳۱ این سوره مژده به کسانی است که می‌خواهند از گناهان کبیره خود دست بکشند؛ البته گناهان صغیره‌ هم می‌توانند گاهی کبیره به حساب بیایند؛ مثلا گناهان کوچکی که تکرار شوند هم گناه کبیره محسوب می‌شوند.

علاوه بر این، برخی گناهان صغیره، برای افرادی مثل عالمان  یا پدر و مادر که بقیه از آنها الگو برداری می‌‌کنند، گناه کبیره به شمار می‌رود.

إِنْ تَجْتَنِبُوا كَبَائِرَ مَا تُنْهَوْنَ عَنْهُ نُكَفِّرْ عَنْكُمْ سَيِّئَاتِكُمْ وَنُدْخِلْكُمْ مُدْخَلًا كَرِيمًا (نسا/۳۱)

اگر از گناهان بزرگي كه از آن نهي شده‌‏ايد، اجتناب كنيد گناهان كوچك شما را مي‏‌پوشانيم و در جايگاه خوبي شما را وارد مي‌‏سازيم.

منبع: مهر
برچسب ها: قرآن ، گناه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: