May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۵۸۷۱
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷
0
آخرین آمار خرید و فروش مسکنپول‌نیوز-رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک با اشاره به آخرین آمارهای خرید و فروش و اجاره مسکن در کشور، گفت: خرید و فروش مسکن در اردیبهشت امسال نسبت به سال گذشته کاهش بسیار کمی داشته است.

حسام عقبائی در خصوص آخرین آمارهای مربوط به معاملات مسکن، اظهار داشت: در ۱۸ روز اول خرداد ۳۳ هزار و ۶۸۷ هزار قرارداد خرید و فروش در کل کشور به ثبت رسیده همچنین در این مدت ۴۵ هزار و ۷۲۴ هزار قرارداد اجاره منعقد شده است.

وی با بیان اینکه در ۱۸ روز اول خرداد در شهر تهران، ۹ هزار و ۵۹۶ مبایعه نامه انجام گرفته است، گفت: آمارها نشان می‌دهد که در این مدت ۱۳ هزار و ۱۷۱ قرارداد اجاره در شهر تهران به ثبت رسیده است.

رئیس اتحادیه صنف مشاوران املاک با اشاره به آمارهای خرید و فروش در اردیبهشت امسال، افزود: در این ماه ۱۷ هزار و ۸۳ قرارداد خرید و فروش در شهر تهران منعقد شده است ضمن آنکه ۱۸ هزار و ۲۲۵ قرارداد اجاره هم به ثبت رسیده است.

عقبائی به آمار کشوری اردیبهشت اشاره کرد و گفت: در سطح کشور هم ۶۰ هزار و ۵۳۵ قرارداد خرید و فروش برای اردیبهشت به ثبت رسید و قراردادهای اجاره در این ماه به رقم ۵۹ هزار و ۴۶۲ رسیده است.

وی با بیان اینکه آمار کشوری نشان می‌دهد که خرید و فروش مسکن در اردیبهشت امسال نسبت به سال گذشته به مقدار جزئی کاهش داشته است، افزود: اما در سطح شهر تهران در حوه خرید و فروش آمارها مانند سال گذشته بوده است و کاهشی نداشتیم اما در بخش قراردادهای اجاره افزایش داشتیم.
منبع: مهر
برچسب ها: خرید ، فروش ، مسکن
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: