May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۶۰۱۱
۲۶ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
0
مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران با اشاره به نصب ٣١ هزار و ٥٠٠ رشته انشعاب در این منطقه افزود: بیش از ٣٠٠ هزار نفر از شهروندان ساکن منطقه ١٣ با بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب این منطقه به زودی از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار خواهند شد و ٦٤ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه‌روز جمع‌آوری و به تصفیه‌خانه فاضلاب منتقل خواهد شد.
تاسیسات فاضلاب شرق تهران به بهره‌برداری می‌رسدپول‌نیوز- مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران از به بهره‌برداری رسیدن تاسیسات فاضلاب شرق تهران شامل مناطق ٤، ٨ ،١٣ و ١٤ شهرداری خبر داد.

به گزارش گروه انرژی پول‌نیوز، اصغر ریاضتی گفت: با توجه به اولویت‌های اجرایی پروژه فاضلاب در شهر تهران و فازبندی اجرای آن در مناطق شهرداری در حال حاضر  احداث شبکه‌ها و انشعابات این مناطق به بیش از  ٩٠ درصد رسیده است.

ریاضتی با اشاره به محدودیت‌های این مناطق گفت: به دلیل شرایط خاص محدوده از جمله تردد بالا و کم‌عرض بودن معابر در دریافت مجوز با محدودیت مواجه بودیم.

او افزود: در مسیرهایی مانند خیابان پیروزی و اتوبان شهید محلاتی واقع در منطقه ١٣ شهرداری به دلیل نزدیک بودن به محدوده بازار در مراحل اجرای پروژه با چالش‌های بسیاری روبه‌رو بودیم اما اکنون طرح با مشارکت نهادهای شهری در این مناطق در مراحل پایانی قرار گرفته است.

ریاضتی ادامه داد: برای انتقال فاضلاب از شمال به جنوبی‌ترین نقطه تهران، یکی از مسیرهای اصلی به طول ٤٠ کیلومترکه در دوخط اصلی اجرا شده است در مناطق ١٣ و ١٤ شهرداری تهران واقع است.

او در خصوص پیشرفت عملیات عمرانی در منطقه ١٣ شهرداری تهران گفت: در منطقه ١٣ احداث ٢٣٤ کیلومتر خطوط فاضلاب طراحی شد و تاکنون بیش از ٢٣٣ کیلومتر با هدف جمع‌آوری و دفع بهداشتی فاضلاب عملیاتی شده است.

مدیر عامل شرکت فاضلاب تهران  با اشاره به نصب ٣١ هزار و ٥٠٠  رشته انشعاب در این منطقه افزود: بیش از ٣٠٠ هزار نفر از شهروندان ساکن منطقه ١٣ با بهره‌برداری از تاسیسات فاضلاب این منطقه به زودی از خدمات دفع بهداشتی فاضلاب برخوردار خواهند شد و ٦٤ هزار متر مکعب فاضلاب در شبانه‌روز جمع‌آوری و به تصفیه‌خانه فاضلاب منتقل خواهد شد.

با تکمیل خطوط اصلی و فرعی، مشکل دفع فاضلاب منطقه ١٤ تهران برطرف می‌شود

مدیرعامل شرکت فاضلاب تهران با بیان این‌که با تکمیل خطوط اصلی و فرعی، مشکل دفع فاضلاب منطقه ١٤ تهران برطرف می‌شود گفت: حدود ٥٥ هزار و ٦٠٠ رشته انشعاب فاضلاب در این منطقه نصب شده است که در مجموع، فاضلاب بیش از ٥٣٢ هزار نفر  را جمع‌آوری و پس از عبور از خطوط انتقال به تونل فاضلاب‌روی شرقی هدایت می‌کند.

ریاضتی تاکید کرد: برای جمع‌آوری فاضلاب منطقه ١٤ از طریق دو خط اصلی ٣٧٣ کیلومتر لوله‌گذاری انجام شده است و تنها پنج کیلومتر آن باقی مانده است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: