April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۶۱۴۸
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳
0
اصغری گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده پرونده تخلف صاحبان این کالاها برابر قوانین تعزیرات حکومتی تشکیل و برای صدور حکم نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.
کشف 6700 تن گندم وارداتی در مراکز خرید گندم استان گلستان پول‌نیوز-رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت: 6700 تن گندم وارداتی در مراکز خرید گندم استان گلستان کشف شده است.

 به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان، علی اصغر اصغری اظهار کرد: براساس گزارش‌های مردمی و در بازرسی‌های به عمل آمده از مراکز خرید و نگهداری گندم در سطح  استان گلستان 6 هزار و 700 تن گندم وارداتی هنگام تحویل به مراکز خرید دولتی توسط بازرسان این سازمان کشف و پس از انجام مراحل قانونی از ورود آن به چرخه خرید تضمینی جلوگیری شد.

وی افزود: یکی از موضوعات مهم در فصل برداشت گندم داخلی اختلاف قیمت گندم‌های وارداتی با گندم‌های داخلی است که این امر سبب می‌شود عده‌ای افراد سودجو با سواستفاده در این عرصه و اختلاط این گندم‌ها و تحویل آن به مراکز خرید به دنبال کسب درآمدهای نامشروع هستند.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین تصریح کرد: در همین خصوص گشت‌های مشترکی با حضور بازرسان این سازمان و نمایندگانی از اداره کل تعزیرات حکومتی و نیروی انتظامی استان با هدف حمایت از حقوق تولیدکنندگان و جلوگیری از سو استفاده‌های احتمالی این افراد تشکیل شده و هوشیاری و تیزبینی بازرسان این سازمان منجر به کشف مقادیری از گندم‌های خارجی در سراسر شهرهای استان شد.

اصغری گفت: پس از بررسی‌های به عمل آمده پرونده تخلف صاحبان این کالاها برابر قوانین تعزیرات حکومتی تشکیل و برای صدور حکم نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال خواهد شد.   

مشاور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با هشدار به افرادی که با دخالت غیرمجاز در امر خرید و تحویل گندم‌های وارداتی قصد صدمه به بدنه دولت را دارند اظهار داشت: این سازمان براساس صلاحیت‌های قانونی با این قبیل افراد به شدیدترین نحو قانونی برخورد خواهد کرد و همه محموله‌های یاد شده توقیف خواهد شد.

وی از همه دستگاه‌های نظارتی و اجرایی خواست تا با دقت نظر در امر تحویل و خرید گندم کشاورزان در صورت مشاهده محموله‌هایی از  گندم‌های وارداتی که قصد تحویل به این مراکز را دارند از طریق ستاد خبری این سازمان با تلفن 124 ما را مطلع کنند تا اقدام قانونی و سریع با حضور نیروهای نظارتی انجام شود.
برچسب ها: گندم ، استان گلستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: