May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۶۱۸۶
۲۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۳
0
پول‌نیوز-مدیر کل بحران استان ایلام با اشاره به اینکه هوای ایلام در وضعیت هشدار قرار گرفته، گفت: هم اکنون میزان ذرات گرد و غبار ۱۸ برابر حد مجاز است.

احمد کرمی اظهار داشت: میزان ذرات معلق در هوا به علت ورود ریزگردها به آسمان استان در برخی شهرستان ها به حدود ۱۸برابر حد مجاز رسیده است.

برای چندمین بار از ظهر امروز پنجشنبه هوای سراسر استان مملو از ریزگردهایی شده که واقعا نفس کشیدن را برای مردم استان سخت کرده، گرد و غبار امروز با غلظتی بیشتر از دفعات گذشته و با سرعت بسیار زیادی آسمان استان ایلام را در بر گرفت.

طبق گفته مسئولان هواشناسی استان ایلام، به سبب بروز طوفان در بیابان های کشورهای عراق و سوریه ریزگردها به آسمان استان ایلام وارد شده و تا دو روز آینده در استان ایلام ماندگار خواهد بود.

علی محمدیان مدیر هواشناسی مهران نیز از ورود ریزگردها و گرد و غبار به آسمان این شهر مرزی و کاهش دید افقی به ۱۰۰ متر خبر داد و گفت: اکنون کیفیت هوا در شرایط اضطرار قرار دارد.

منبع: مهر
برچسب ها: ایلام
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: