May 2024 16 / پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۶۲۵۷
۲۹ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۴۰
0
پول‌نیوز- این دیدار در حاشیه بیستمین همایش بزرگ اقتصادی روسیه در سن پترزبورگ برگزار شد.

آقای نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت کشورمان با وزیر توسعه اقتصادی فدراسیون روسیه دیدار کرد.

در این دیدار که در حاشیه بیستمین همایش بزرگ اقتصادی روسیه در سن پترزبورگ برگزار شد، دو طرف بر برداشتن موانع مبادلات ارزی بین بانکهای عمده ایران و روسیه و ایجاد تسهیلات تجاری- اقتصادی بین دو کشور تاکید کردند.

آقای نعمت زاده با مثبت خواندن نتایج مذاکراتش با الکسی اولوکایف وزیر توسعه اقتصادی روسیه گفت: وزیر توسعه اقتصادی روسیه بر فعال کردن روابط بانکی دو کشور تاکید کرد وقول داده است تا بانکهای اصلی روسی را برای ایجاد همکاری با بانکهای ایرانی ترغیب کند.

وی همچنین از ایجاد کریدور سبز با گمرک روسیه خبر داد و گفت: ما برای اجرای این توافق امروز در سن پترزبورگ مذاکره کردیم چرا که این موضوع باعث رونق صادرات ایران به روسیه خواهد شد.

همایش بین المللی اقتصاد سن پترزبورگ که از دیروز آغاز شده است میزبان شرکت کننده هائی ازکشوهایی همچون جمهوری اسلامی ایران، آمریکا، فرانسه، سوئیس، ژاپن، انگلیس، آلمان، ایتالیا، هند، هلند، فنلاند، بلژیک، چین، قزاقستان، دانمارک، یونان، امارات متحده عربی است.

برچسب ها: وزیر صنعت ، اقتصاد ، روسیه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: