کد خبر: ۱۸۶۵۷۸
۳۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
0
در اين خودرو به دلیل ساختار متفاوت گیربکس های سی.وی.تی، حرکت و شتاب ‌گیری خودرو به صورت پیوسته انجام می‌شود.
پول‌نیوز- مدیرعامل کرمان موتور از آغاز تولید نمونه های اولیه ایکس60 با گیربکس سی.وی.تی در این شرکت  خبر داد.

به گزارش عصر ایران  محمدرضا میرعلینقی، با اعلام این خبر گفت: با تولید موفقیت آمیز نمونه های اولیه ایکس60 اتومات در کرمان موتور و آماده سازی خطوط برای تولید انبوه این خودرو شاسی بلند، همزمان با عید سعید فطر شاهد فروش اولیه ایکس60 با گیربکس CVT خواهیم بود.

به گفته وی، در اين خودرو به دلیل ساختار متفاوت گیربکس های سی.وی.تی، حرکت و شتاب ‌گیری خودرو به صورت پیوسته انجام می‌شود.

مدیرعامل کرمان موتور اعلام قیمت این خودرو را به زمان فروش اولیه آن موکول و اظهار امیدواری کرد که ایکس60 اتوماتیک با یک قیمت گذاری مناسب به بازار داخلی عرضه شود.

ایکس60 اتوماتیک همزمان با عید سعید فطر عرضه می شود

وی در ادامه مهم ترین مزیت خودروهای چینی را قیمت مناسب، طراحی به روز و کیفیت قابل قبول آن ذکر کرد و افزود: طی سالیان گذشته خودروسازان چینی سرمایه گذاری های قابل توجه ای در ایران کرده اند و در حال حاضر در سایر بازارهای دنیا مانند روسیه، آمریکای جنوبی و خود چین نیز که محصولات اروپایی و ژاپنی با قیمت مناسب وجود دارند، در حال فعالیت هستند.


میرعلینقی خاطرنشان کرد: با توجه به قوانین کشور باید در نظر داشت که شاید ارزان ترین محصولات اروپایی و ژاپنی فاصله قیمتی زیادی با محصولات چینی تولیدی در داخل کشور خواهند داشت و سياست مجموعه کرمان موتور نیز افزایش کیفیت محصولات تولیدی خود و همچنین گسترش و ارتقاء شبکه خدمات پس از فروش به این محصولات در راستای افزایش رضایت مندی مشتریان خواهد بود.
منبع: عصرایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: