کد خبر: ۱۸۷۰۱۹
۰۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷
۱
هم اکنون پرداخت تسهیلات مذکور در شعب بانک قوامین در استان هاي تهران ، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي آغاز شده است و زوج های جوان پس از ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی به آدرس ve.cbi.ir و انتخاب شعبه مورد نظر بانک قوامین می توانند از تسهیلات مذکور بهره مند شوند.
پرداخت وام ازدواج 10میلیونی در شعب بانک قوامینپول‌نیوز- در راستای تسهیل ازدواج جوانان ، پرداخت وام ازدواج 10میلیون تومانی در شعب بانک قوامین آغاز شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بانک قوامین طی اطلاعیه ای اعلام کرد: به موجب تدابیر دولت و سیاست های ابلاغی بانک مرکزی مبنی برفراهم آوردن امکانات ازدواج جوانان پرداخت وام 10 ميليون تومانی قرض الحسنه ازدواج به هر يك از زوجين را با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 48 ماهه آغاز کرد .

برپایه همین گزارش؛ هم اکنون پرداخت تسهیلات مذکور در شعب بانک قوامین در استان هاي تهران ، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي آغاز شده است و زوج های جوان پس از ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی به آدرس  ve.cbi.ir  و انتخاب شعبه مورد نظر بانک قوامین می توانند از تسهیلات مذکور بهره مند شوند.

این گزارش حاکیست؛ پرداخت وام ازدواج در سایر استان ها نيز در حال بررسی است که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
15:57 - 1395/05/06
شمارو به خدا بعضی وقتا به اینایی که آشناوپارتی جایی ندارند به اینام تو نوبت دهی وام ازدواج یه نیم نگاهی داشته باشید.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: