May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۷۴۳۶
۰۸ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
۱
پزشک آلمانی بازیگر فیلم ستایش را فلج کردپول‌نیوز- بازیگر سریال ستایش در پی مشکلات ستون فقرات و اشتباه پزشکی ۴۵ درصد از بدنش فلج شد.

شهاب عسگری بازیگر پیشکسوت کشورمان گفت: به خاطر اشتباه یک پزشک آلمانی ستون فقراتم عفونت کرد و کیستی در اولین مهره ستون فقرات جمع شد. با رخ دادن این اتفاق حدود ۴۵ درصد از سمت راست و چپ بدنم فلج شد.

وی ادامه داد: برای دیدن دوستان و اعضای فامیل خود به ایران بازگشتم و طی روزهای آینده باید برای ادامه درمان به کشور آلمان برگردم.

عسگری در خصوص علت فلجی خود افزود: در حال حاضر با واکر راه می‌روم و فلجی من ربطی به سکته مغزی و قلبی ندارد و علت آن به اشتباه پزشکان آلمان در گذاشتن فنر برمی‌گردد. البته امیدوارم با درمان و فیزیوتراپی از درصد فلجی من کم شود.

شهاب عسگری در سال ۱۳۲۴ در تهران متولد شد. او بازی در تئاتر را از سال ۱۳۵۹ در تئاتر نصر تجربه کرد. همچنین بازی در سینما را از سال ۱۳۵۷ با فیلمی به نام کوسه جنوب کاری از ساموئل خاچیکیان آغاز کرد. او در فیلم‌های ‌سینمایی چون: آقای رئیس‌جمهور، دست‌های آلوده، جنجال بزرگ، تکیه بر باد ،سریال کوچه اقاقیا و بسیاری دیگر به ایفای نقش پرداخته است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
مهراد خسروي
Iran, Islamic Republic of
19:46 - 1395/04/09
خدا به ايشون سلامتي بده ، در فيلم سينمايي عقابها از ساخته هاي ساموئل خاچیکیان ايشون بازي مي كردند
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: