پول‌نیوز- مدیرکل گمرک استان ایلام از رشد 10 درصدی صادرات از مرز بین‌المللی مهران در سال گذشته خبر داد.

«محسن مصطفایی» در گفت و گویی اظهار کرد: در سال گذشته اظهار از گمرکات به اضافه خروجی سایر گمرکات کشور از مرز بین‌المللی مهران از لحاظ دلاری 1 میلیارد و 428 میلیون دلار بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان صادرات در مقایسه با سال ماقبل آن 10 درصد رشد داشته است، افزود: میزان صادرات کالا از مرز مهران طی سال گذشته از لحاظ وزنی 2 میلیون و 550 هزار تن بوده است.

مدیر کل گمرک استان ایلام اضافه کرد: کالاهای صادراتی از مرز بین‌المللی مهران شامل هنداونه، گوجه فرنگی، پلی اتیلن، موزاییک، بدنه وسایل نقلیه و مصنوعات فلزی و پلاستیکی بوده است.

مصطفایی با اشاره به اینکه واردات از مرز مهران در سال گذشته به ارزش 15 میلیون دلار بوده است، خاطرنشان کرد: این میزان واردات از مرز بین‌المللی مهران از لحاظ دلاری 132 درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: اقلام وارداتی از این مرز شامل برنج، ماشین‌آلات خط تولید نوشابه و ماءالشعیر، شکر و ضایعات پلاستیکی بوده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: