April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۷۵۹۲
۰۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۳
0
جمشیدی در ادامه با اشاره به مدت زمان نصب این دستگاه ها خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مرحله نصب فاز اول این دستگاهها یک هفته پیش بینی شده است که با تجمیع امکانات و تجهیزات زودتر از زمان مقرر پیش بینی شده به اتمام برسد.
آغاز عملیات نصب فاز اول آنتن دستگاه کمک ناوبری فرودگاه منطقه آزاد ماکوپول‌نیوز- مدیر فروگاه سازمان منطقه آزاد ماکو، از آغاز عملیات نصب فاز اول آنتن دستگاه کمک ناوبری DVOR/DMEفرودگاه منطقه آزاد ماکو خبرداد.

به گزارش گروه گردشگری پول‌نیوز، جمشیدی، مدیر فرودگاه سازمان منطقه آزاد ماکو با بیان اینکه فاز اول آنتن دستگاه کمک ناوبری DVOR/DME  که شامل کانتر پوز دستگاه می باشد، اظهار داشت: عملیات نصب این دستگاهها از روز دوشنبه هفتم تیر توسط دو نفر از کارشناسان خارجی و دو نفر از کارشناسان داخلی آغاز گردیده است.

وی در ادامه با اشاره به مدت زمان نصب این دستگاه ها خاطر نشان کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته مرحله نصب فاز اول این دستگاهها یک هفته پیش بینی شده است که با تجمیع امکانات و تجهیزات زودتر از زمان مقرر پیش بینی شده به اتمام برسد.

مدیر فرودگاه سازمان منطقه آزاد ماکو، در پایان خاطر نشان ساخت: فاز دوم عملیات نصب که شامل تجهیزات اصلی دستگاه DVOR/DME می باشد که به محض ورود به منطقه شروع خواهد شد.
شایان ذکر است با نصب، تجهیز و راه اندازی دستگاههای ناوبری فرودگاه منطقه آزاد ماکو  پروازهای داخلی این فرودگاه بزودی صورت می گیرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: