May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۷۸۷۶
۱۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۵
0
پول‌نیوز- فرمانده انتظامی شهرستان ملایر از کشف 49 بسته موادمخدر به وزن 400 گرم از معده متهم در ملایر خبر داد.

سرهنگ شعبان ترک‌نیا در گفت‌وگویی اظهار کرد: به منظور مبارزه با سوداگران و قاچاقچیان مواد مخدر که با هر شیوه و ترفندی درصدد حمل انواع موادمخدر هستند، با انجام کار اطلاعاتی دقیق توسط مأموران مبارزه با موادمخدر، فردی که اقدام به بلعیدن موادمخدر تریاک کرده بود، شناسایی شد.

وی افزود: بلافاصله ماموران در صحنه حاضر شدند و با همکاری کادر درمانی بیمارستان و انجام جراحی، مقدار 400 گرم موادمخدر تریاک را از معده وی خارج کردند.

ترک‌نیا ادامه داد: با هماهنگی مقام قضائی نامبرده با توجه به جراحی تحت نظر پلیس قرار گرفت و پس از بهبود و ترخیص از بیمارستان ضمن تشکیل پرونده، برای برخورد قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

شناسایی و دستگیری 10 سارق حرفه‌ای در ملایر

فرمانده انتظامی ملایر در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری 10 سارق و کشف 4 دستگاه خودرو و موتورسیکلت مسروقه توسط پلیس ملایر خبر داد و گفت: با سارقان، افراد کیف‌قاپ و کلاهبردار با اجرای چندین مرحله ضربتی برخورد قاطعانه‌ای در سطح شهرستان ملایر با مجرمان و سارقان صورت پذیرفت.

وی در تشریح اقدامات و توفیقات حاصله، اظهار کرد: در همین راستا یک دستگاه موتورسیکلت و سه دستگاه خودروی مسروقه بلافاصله پس از سرقت کشف شد و یک نفر سارق نیز در این ارتباط دستگیر و 3 نفر کیف قاپ نیز با انجام کار اطلاعاتی شناسائی و دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: 2 نفر سارق سیم برق و کابل‌های هوایی به همراه 70 متر کابل هوایی مسروقه دستگیر و یک نفر سارق حرفه‌ای منزل با اعتراف به 3 فقره سرقت در ملایر زمین‌گیر شدند و در ادامه یک نفر سارق لوازم داخلی وسائط نقلیه نیز درحین سرقت از یک پارکینگ شناسایی و قبل از هرگونه اقدام مجرمانه دستگیر شد.

ترک‌نیا افزود: همچنین دو نفر سارق که با طرح  و نقشه قبلی اقدام به ربودن مدارک و کارت‌های اعتباری فردی کرده بودند، در حین تلاش برای تصاحب وجوه نقدی او شناسایی و دستیگر شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: