کد خبر: ۱۸۷۹۷۵
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۹
۱
زوج های جوان پس از ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی به آدرس ve.cbi.ir و انتخاب بانک قوامین می توانند از تسهیلات مذکور با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 48 ماهه بهره مند شوند.
اولین وام ازدواج بانک قوامین پرداخت شد
پول‌نیوز- نخستین وام ازدواج 10 میلیون تومانی بانک قوامین در استان تهران و در شعبه آزادی به زوج جوان تهرانی پرداخت شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، داود مرتضایی فر مدیر شعب بانک در غرب تهران با اعلام این خبرگفت : زوج های جوان پس از ثبت نام در سامانه ازدواج بانک مرکزی به آدرس  ve.cbi.ir  و انتخاب بانک قوامین می توانند از تسهیلات مذکور با کارمزد 4 درصد و بازپرداخت 48 ماهه بهره مند شوند.

وی ضمن آرزوی سعادت وخوشبختی برای تمامی زوج های جوان خاطرنشان کرد : شعب بانک قوامین  آمادگی پرداخت وام ازدواج 10میلیون تومانی به هر یک از زوجین را در اسرع وقت دارا می باشند .

مرتضایی فر افزود:  مشارکت مردمی در طرح قرض الحسنه خاتم با هدف تسهیل در ازدواج و تامین اشتغال و مسکن جوانان امکان بیشتری را برای پرداخت تسهیلات به جوانان فراهم می آورد. 

لازم به ذکر است ، هم اکنون پرداخت وام ازدواج در شعب بانک قوامین در استان هاي تهران ، خراسان رضوي، خراسان شمالي، خراسان جنوبي، آذربايجان شرقي و آذربايجان غربي آغاز شده است و ارائه این نوع تسهیلات در سایر استان ها نيز در حال بررسی است که نتایج آن متعاقبا اعلام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۱
نظرات بینندگان
فتاحعلی
Iran, Islamic Republic of
15:24 - 1395/06/10
باسلام توی سایتتون و توی خبراتون اعلام میکنین وام ازدواج توی شعب بانک قوامین استان آذربایجان غربی پرداخت میشه ولی هر دفعه که به بانک سر میزنیم میگن خبری نیست.لطفا جایی رو که این وامو پرداخت میکنن واضح اسم ببرید تا اینایی که احتیاج دارن و هیچ پارتی هم جایی ندارن بتونن برن بگیرن.
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: