May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۷۹۸۲
۱۳ تير ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۷
0
پول‌نیوز- تور اروپایی دوچرخه سواران المپیکی ایران لغو و با تصمیم فدراسیون قرار شد ورزشکاران کشورمان راهی مسابقات چین شوند.

با تصمیم فدراسیون دوچرخه سواری قرار بود 5 نفر نهایی اردوی اردبیل که از شانس بالایی برای حضور در المپیک ریو برخوردارند در تور اروپایی شرکت کنند که این اردو با تصمیم مسئولان فدراسیون لغو شد.

با توجه به دعوت نامه ارسال شده برای دو باشگاه شهرداری تبریز و پیشگامان کویر یزد قرار است ورزشکاران حاضر در اردوی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان در اردبیل به همراه این 2 باشگاه در مسابقات چین حاضر شوند تا در این مسابقات خود را آماده حضور در المپیک کنند.

به گفته سرمربی تیم ملی دوچرخه سواری کشورمان مسابقات چین از سطح بالاتری نسبت به رقابت های اروپا برخوردار است.

اردوی آمادگی تیم ملی دوچره سواری فردا ( دوشنبه) در اردبیل به پایان می رسد و با تصمیم کادرفنی، اسامی فهرست 5 نفره دوچرخه سواران اعزامی به تور چین اعلام خواهد شد و پس از برگزاری مسابقات چین، سه دوچرخه سواری المپیکی ایران معرفی می شوند.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: