کد خبر: ۱۸۸۱۲۱
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۴
0
زمانی که یک محصول جدید را تولید می کنید و یا تلاش برای ارائه خدمتی نوین دارید، اگر به جنبه تبلیغاتی موضوع توجه نداشته باشید نمی توان انتظار فروش مناسبی داشت.

پول نیوز، رکسانا دانیالی- برنامه های تبلیغاتی مزایای زیادی برای یک مجموعه کاری چه نوپا و چه با سابقه، به همراه دارند چرا که این نخستین گام برای نفوذ به زندگی مخاطب خواهد بود. از طریق این برنامه ها، کسب و کار می تواند به خانه های مخاطبان وارد شود و عکس العمل مورد نظر را نسبت به خدمات و محصولاتش دریافت کند. هیچ کس بدون وجود هیچ گونه سابقه مثبتی، یک کالا و یا خدمت را با چشمان بسته انتخاب نمی کند. برگزاری برنامه های تبلیغاتی دقیقا همان ابزاری است که به واسطه آن می توانید این سابقه مثبت را ایجاد کنید و به این صورت به زودی شاهد افزایش معنا داری در سطح فروش کسب و کار خود خواهید بود.

همان طور که گفته شد برنامه های تبلیغاتی مزایای کوتاه مدت و بلند مدت زیادی را برای کسب و کارتان به ارمغان می آورند. زمانی که یک محصول جدید را تولید می کنید و یا تلاش برای ارائه خدمتی نوین دارید، اگر به جنبه تبلیغاتی موضوع توجه نداشته باشید نمی توان انتظار فروش مناسبی داشت. زیرا کالا و یا خدمات شما کاملا ناشناخته و غیر قابل اعتماد است به ویژه اگر کسب و کاری نوپا باشید. این در حالی است که با برگزاری برنامه های تبلیغاتی، در حد بودجه ی خود می توانید افراد زیادی را با فعالیت کسب و کارتان آشنا کرده و اعتماد عمومی را جلب کنید. در نتیجه اختصاص بودجه ای جداگانه برای کار های تبلیغاتی محصولات خود، بخشی حیاتی است که برای دست یابی به سطح فروش مورد نظرتان و همچنین شناخته شدن در بازار مربوطه و در میان مردم ، باید به آن بها دهید.

در ادامه به چند مورد از مزایای برنامه های تبلیغاتی اشاره خواهیم کرد:

1. از طریق برنامه های تبلیغاتی مردم می توانند کالا و یا خدمت شما را امتحان کرده و تجربه مثبت آن را در اختیار سایر افراد قرار دهند. این برنامه ها بنا به بودجه شما از یک برنامه تبلیغاتی در رسانه ی ملی تا یک تبلیغات ساده در محیط های مجازی می تواند متغیر باشد. با این کار برند شما به قدرت مورد نیازش دست خواهد یافت و روز به روز افراد بیشتری با آن آشنا خواهند شد.

2. سطح فروش کسب و کار به زودی افزایش چشمگیر پیدا خواهد کرد. کسانی که تجربه مثبتی از استفاده کالا و یا خدمت شما به دست می آورند، آن را به افراد دیگر نیز معرفی خواهند کرد.

3. نام برند شما در میدان رقابت بازار کسب و کارتان شناخته می شود و از این پس رقیبی مهم به شمار خواهید رفت.

4. این برنامه ها رجوع مجدد مشتری به سمت کسب و کار شما را با درصد بیشتری تضمین می کنند.

5. نام برند شما در سطح جهانی نیز شناخته می شود.

6. برنامه های تبلیغاتی ابزار هایی هستند که می توان آن ها را استراتژی های فروش سریع نام نهاد چرا که در مدتی کوتاه می توانند نام برندتان را به سوی قله لیست رقابت ارتقا دهند.

7. نام برند کسب و کارتان هر جا که بخواهید بیشتر دیده می شود و نتیجه این رویت بیشتر، اعتماد بالا تر و افزایش سود خواهد بود. 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: