کد خبر: ۱۸۸۱۴۲
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۸
0
علي آعبداله گفت: بانك ايران زمين همانگونه كه اعلام كرده است نرخ سودهاي خود را به ميزان مشخص شده رسانده و و ما معتقديم مشتريان بانك ايران زمين به اخلاق مداري و خدمات ديگر بيش از سود اهميت مي دهند.
برگزاري ضيافت افطاري بانك ايران زمينپول‌نیوز- ضيافت افطاري پرسنل بانك ايران زمين با حضور اعضاي هيات مديره، معاونين، مديران و كليه پرسنل دو استان البرز و تهران، شب گذشته برگزار شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در اين مراسم علي آعبداله رياست هيات مديره بانك ضمن خير مقدم به همكاران اظهار داشت: بانك ايران زمين با تلاش و همدلي و هم سويي مديرعامل و اعضاي هيات مديره و پرسنل پر تلاش، در دو سال گذشته تمام موانع و مشكلات را پشت سر گذاشته و روند رو به رشدي را طي كرده است.

وي افزود: بانك ايران زمين همانگونه كه اعلام كرده است نرخ سودهاي خود را به ميزان مشخص شده رسانده و و ما معتقديم مشتريان بانك ايران زمين به اخلاق مداري و خدمات ديگر بيش از سود اهميت مي دهند.

در ادامه هادي قديمي عضو هيات مديره و معاون برنامه ريزي و سرمايه انساني درباره عملكرد و نقش موثر نيروي انساني در پيشبرد اهداف سازماني اظهار داشت: منابع انساني ارزشمندترين دارايي سازمانهاي امروزي به شمار مي‌آيند زيرا به تصميمات سازماني شكل داده، مسايل و مشكلات سازمان را حل كرده و بهره‌وري را عينيت مي‌بخشند.

قديمي در پايان از پرسنل خواست درخواستها و پيشنهادهاي خود را جهت بهبود شرايط رفاهي در قالب طرحهاي اجرايي ارائه كنند تا پس از بررسي در سطح سازمان اجرايي شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: