May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۸۱۶۸
۱۵ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۸
0
رئیس میز ایتالیا در تالار سرمایه گذاریِ اجلاس شوراها و شهرداران 2016گفت : 16 شرکت ایتالیایی برای عقد تفاهم نامه با شهرداری های کشور به تهران می آیند.
پول‌نیوز- به گزارش روز دوشنبه  از شورای عالی استان ها، فرزان آذرپور افزود :جلب سرمایه گذاری خارجی امروز در تمامی کشورها اعم از توسعه یافته و در حال توسعه یکی از مسائل مهم برای توسعه و گسترشِ بخش های مختلف اقتصادی است .

وی خاطر نشان کرد:با ورود شرکت ها و منابع مالیِ خارجی در عرصه تولید و خدمات شهری، شاهدِ انتقالِ تکنولوژی، اشتغال زایی، صادرات بیشتر، واردات کمتر، مشارکت در مدیریت، بالا بردن سطح کیفیت تولید و خدمات و بهره وری خواهیم بود .
 
آذر پور افزود: تاکنون 16 شرکت ایتالیایی در زمینه های مختلف برای حضور در میز ایتالیا در این اجلاس اعلام آمادگی کرده و به زودی به تهران خواهند آمد.

 رئیس میز ایتالیا در تالار سرمایه گذاریِ اجلاس شوراها و شهرداران 2016گفت : 16 شرکت ایتالیایی برای عقد تفاهم نامه با شهرداری های کشور به تهران می آیند.

وی انرژی های سبز ، ترمیم محیط های آلوده، کنترل و رفع آلاینده ها، رستوران های زنجیره ای ایتالیایی،سرمایه گذاری و کارگزاری فاینانس و تامین مالی ،انجمن حقوقی و مشاوره ای سرمایه گذاری در بخش انرژی ،سرمایه گذاری در بخش فلزات ،مدیریت پسماند ، معادن و سنگ و برنامه ریزی استراتژیک در موضوعات گردشگری و سرمایه گذاری را از جمله زمینه های آمادگی حضور شرکت های ایتالیایی ذکر کرد .

وی تاکید کرد: فعالین حوزه گردشگری ،مجلات بین المللی گردشگری ،شبکه هوشمند مدیریت شهری ، سیستم هوشمند تاکسیرانی و دوچرخه، ساخت و ساز شهری نیز در تهران حضور خواهند یافت .
 
آذرپور با ابراز امیدواری از جذب سرمایه گذاران خارجی عنوان کرد: امید است با برگزاری نشست های مشترک و همکاری شهرداری ها و شوراها با سرمایه گذاران خارجی، امکانات لازم در خصوص ایجاد فرصت های رشد و توسعه هرچه بهتر کشور عزیزمان را فراهم آوریم .

اجلاس جهانی شوراها وشهرداران، در اواخر تیر سال جاری پذیرای صدها شرکت داخلی و خارجی از کشور کره، چین، ترکیه، سوئیس و... برای ارائه  فرصت ها و پتانسیل های خویش و مذاکره با شهرداران برای عقد تفاهم نامه مشترک سرمایه گذاری خواهد بود .

برچسب ها: شهرداری ، شورا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: