May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۸۳۰۰
۱۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۸
0
رحمت الله حافظی :اگر استانداری امکان تامین چنین زمین هایی را داشته باشد بسیار خوب است و از آن استقبال می کنیم.
شورای شهر تهران به دنبال جا برای احداث قبرستانپول‌نیوز-رئیس کمیسیون سلامت شورای شهر تهران گفت: شرق و غرب پایتخت ظرفیت احداث آرامستان ندارد و در حال مذاکره برای توسعه بهشت زهرا هستیم.

رحمت الله حافظی در پاسخ به پرسشی در خصوص اظهارنظر اخیر استانداری مبنی بر جانمایی ۱۷۰ هکتار زمین در شرق تهران برای احداث آرامستان گفت: بعید می دانم در غرب و شرق تهران امکان احداث آرامستان وجود داشته باشد.

 غرب تهران که به کرج متصل شده و دیگر ظرفیت خالی برای احداث آرامستان ندارد و شرق تهران نیز بیشتر فضاهای نظامی است. بنابراین تنها مکان باقی مانده جنوب پایتخت است که مذاکرات توسعه بهشت زهرای کنونی انجام شده و در حال مراحل مقدماتی است.

وی ادامه داد: اگر استانداری امکان تامین چنین زمین هایی را داشته باشد بسیار خوب است و از آن استقبال می کنیم.

حافظی خاطرنشان کرد: مدیریتی شهری می تواند پس از اعلام مکان مناسب و بررسی شاخص های زیست محیطی و ... در این خصوص اظهارنظر کنیم.

استاندار تهران از جانمایی زمین ۱۷۰ هکتاری در شرق تهران برای ایجاد آرامستان خبر داد بود و بر لزوم احداث آرامستان دیگری در غرب پایتخت برای کاهش بار ترافیکی به جنوب تهران تاکید کرده بود.

منبع: مهر
برچسب ها: شورای شهر ، قبرستان
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: