April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۸۴۸۶
۲۰ تير ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۴
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ماکو، در ادامه با بیان اینکه افتخار می کنم به عنوان سرباز ولایت در خدمت توسعه منطقه باشم، خاطر نشان کرد: بودجه سازمان صرف توسعه زیر ساخت های منطقه می شود که گامی موثر در فراهم شدن زمینه های توسعه است.
اولویت اصلی سازمان منطقه آزاد ماکو بیان شد
پول‌نیوز- مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو گفت: فعال کردن پایانه مرزی پلدشت اولویت اصلی سازمان در این شهرستان است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، حسین فروزان، مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در دیدار با روسای هیات های ورزشی، ورزشکاران، جوانان و مردم پلدشت با اعلام این مطلب اظهار داشت: یکی از برنامه های اصلی و اساسی سازمان فعال کردن مرز پلدشت است که می تواند در آمد منطقه را افزایش دهد.

وی همچنین افزود: برای حل رکود اقتصادی اصناف منطقه، نیازمند افزایش رابطه با جمهوری خودمختار نخجوان هستیم.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، در ادامه با بیان اینکه افتخار می کنم به عنوان سرباز ولایت در خدمت توسعه منطقه باشم، خاطر نشان کرد: بودجه سازمان صرف توسعه زیر ساخت های منطقه می شود که گامی موثر در فراهم شدن زمینه های توسعه است.

فروزان همچنین به ظرفیت بالای شهرستان پلدشت در زمینه های تجارت، گردشگری و شیلات اشاره و تصریح کرد: توافقاتی با اداره کل شیلات برای توسعه شیلات منطقه حاصل شده است.

مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو در ادامه از تعریض و بهسازی جاده مرگنلر – پلدشت از سوی سازمان خبر داد و گفت: برای تعریض و بهسازی جاده های شهرستان در بودجه سال آینده پیش بینی هایی صورت می گیرد.

اولویت اصلی سازمان منطقه آزاد ماکو بیان شد

وی همچنین به وضعیت مدارس منطقه اشاره کرد و افزود: توسعه و بهسازی مدارس هم از اولویت های سازمان به شمار می آید که متاسفانه مدارس منطقه  از وضعیت نامطلوب و اسفباری برخوردار هستند.

رئیس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد ماکو، در ادامه از کمک سازمان جهت احداث پارک بانوان در پلدشت خبر داد و افزود: سازمان برای احداث این پارک مبلغ 500میلیون تومان هزینه خواهد کرد.

حجت الاسلام دوزدوزانی، امام جمعه پلدشت نیز در این مراسم از عملکرد و کمک های سازمان منطقه آزاد ماکو در این شهرستان تقدیر و قدردانی نمود.

اکبر عبداله نژاد، فرماندار پلدشت نیز ضمن تقدیر از مساعدت و کمک های سازمان به شهرستان پلدشت اظهار داشت: شهرستان پلدشت دارای ظرفیت بالا برای سرمایه گذاری است.

وی در ادامه از کمک 5 میلیارد ریالی سازمان منطقه آزاد ماکو برای خرید دستگاه آب شیرین کن به شهرستان پلدشت تقدیر و قدردانی نمود. 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: