May 2024 07 / سه‌شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۹۱۸۰
۲۶ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۹
0
مسابقه عکس « سفر و حفاظت از محیط زیست»، نوروز 95 کلید خورد و 3300 عکس به دبیرخانه آنلاین مسابقه ارسال و از این بین پس از ارزیابی و داوری نهایی ، 10 اثر شایسته دریافت جایزه 10.000.000 ریالی شناخته و 70 اثر برای نمایش عمومی در نمایشگاه ، انتخاب شد .
اعلام برندگان مسابقه اینستاگرامی بانک تجارتپول‌نیوز- با پایان یافتن کار داوری مسابقه عکس اینستاگرامی «مسابقه عکس سفر و حفاظت از محیط زیست»، منتخبان این مسابقه مشخص شد .

 به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مسابقه عکس  « سفر و حفاظت از محیط زیست»، نوروز 95 کلید خورد و 3300 عکس به دبیرخانه آنلاین مسابقه ارسال و از این بین پس از ارزیابی و داوری نهایی ، 10 اثر  شایسته دریافت جایزه 10.000.000 ریالی شناخته  و 70 اثر برای نمایش عمومی در نمایشگاه ، انتخاب شد .

بانک تجارت در راستای تحقق شعار پویش زیست محیطی " به احترام زندگی ، به احترام فردا " و با هدف جلب توجه بیشتر مشتریان بانک تجارت به موضوعات زیست محیطی و پیشبرد برنامه‌های این بانک در فرهنگ سازی حفاظت از محیط زیست  اقدام ،  به برگزاری  «مسابقه عکس سفر و حفاظت از محیط زیست» در شبکه اجتماعی اینستاگرام کرد . موضوعات این مسابقه عکاسی شامل اکوتوریسم گردشگاههای طبیعی و رعایت اصول حفاظت از محیط زیست در سفر بود .

اسامی منتخبان بشرح ذیل می باشد :

سعیدکرمی ، امیرحسین کمالی ،نعمت الله زرمهی شهربابک ، خدیجه خلیلی ، داود ایزدپناه ،مجید صفری سخاوت ، عرفان سامان فر ، عطا رنجبر زیدانلو ،هادی محسن تبار فیروزجایی ، مجید شقایی فلاح .

گفتنی است نحوه اعطای جوایز ،تاریخ و محل برگزاری نمایشگاه  متعاقبا اعلام خواهد شد .
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: