May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۹۲۶۳
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۳
0
سندیکای بیمه گران ایران و شرکت کارگزاری ناسکو، با همکاری چند سخنران از جمله مدیرانی از سندیکای لویدز سمینار دو روزه ای را در 28 و 29 تیر ماه 1395 در تهران برگزار می کند.
سمینار دو روزه ریسک های سیاسی و اعتباریپول‌نیوز- سندیکای بیمه گران ایران و شرکت کارگزاری ناسکو، با همکاری چند سخنران از جمله مدیرانی از سندیکای لویدز سمینار دو روزه ای را در 28 و 29 تیر ماه 1395 در تهران برگزار می کند.

 به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، این سمینار با هدف آشنایی بدنه مدیریتی و کارشناسی صنعت بیمه با موضوعات مطرح روز در بازارهای پیشرفته بیمه­ گری در دنیا و ریسک های نوظهور از جمله ریسک های سیاسی و اعتباری در هتل پارسیان آزادی برگزار می شود.

معرفی نوع محصول و پوشش های مربوطه، اشکال مختلف شرایط قراردادهای مذکور (Wordings) و فاکتورهای مهم آن، ظرفیت موجود در بازار برای این محصولات، اطلاعات مورد نیاز برای اخذ نرخ و مثال­هایی از خسارت از جمله موضوعاتی که در این سمینار به آن پرداخته خواهد شد.

همچنین در این سمینار سخنرانان خارجی نیز حضور دارند:
 
1. Mr. Andrew Wood from IGI
2. Mr. Omar Zeineldine from  HISCOX
3. Mr. Daniel Cowen from Advent group
4. Ms. Christina Chalita from NASCO
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: