کد خبر: ۱۸۹۲۶۶
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۱
0
نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته، اعضای ناظر در چند هیات و شورای عالی، از جمله دو شورای عالی «بیمه» و «بورس و اوراق بهادار» را انتخاب خواهند کرد.
اعضای ناظر مجلس در شورای عالی بیمه و بورس این هفته انتخاب می‌شوندپول‌نیوز- نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته، اعضای ناظر در چند هیات و شورای عالی، از جمله دو شورای عالی «بیمه» و «بورس و اوراق بهادار» را انتخاب خواهند کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، نمایندگان مجلس شورای اسلامی این هفته هم مانند هفته قبل دو روز جلسه علنی خواهند داشت؛ این جلسات روزهای یکشنبه ۲۷ تیر و چهارشنبه ۳۰ تیرماه تشکیل می‌شود.

در جلسات علنی این هفته مجلس شورای اسلامی، ایرادات شورای نگهبان به لایحه «احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور» با هدف تامین نظر این شورا، بررسی خواهد شد.

همچنین در ادامه انتخاب نمایندگان ناظر در هیات‌ها و مجامع، نمایندگان این هفته یک نفر از اعضای کمیسیون انرژی را به عنوان عضو ناظر در شورای عالی انرژی انتخاب می‌کنند.

نمایندگان این هفته همچنین یک نفر از اعضای کمیسیون فرهنگی را به عنوان عضو ناظر در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری، یک نفر از اعضای کمیسیون کشاورزی را به عنوان عضو ناظر در شورای عالی حفاظت محیط زیست و یک نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن را به عنوان عضو شورای عالی صنایع دریایی انتخاب خواهند کرد.

انتخاب دو تن از اعضای کمیسیون اقتصادی به عنوان عضو شورای عالی بیمه، دو نفر از اعضای این کمیسیون به عنوان عضو ناظر در شورای عالی بورس و اوراق بهادار و دو نفر از اعضای کمیسیون صنایع و معادن به عنوان عضو ناظر در شورای عالی استاندارد، دستور کار دیگر نمایندگان در هفته جاری خواهد بود.

بر اساس اعلام مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی، انتخاب یک عضو کمیسیون صنایع و معادن به عنوان عضو ناظر مجلس در شورای عالی معادن و انتخاب سه نفر از نمایندگان به عنوان اعضای ناظر در شورای عالی اجرای سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی در دستور کار این هفته نمایندگان قرار دارد.

نمایندگان این هفته همچنین عضو ناظر در هیات واگذاری فعالیت‌ها و بنگاه‌های دولتی به بخش غیردولتی را نیز انتخاب خواهند کرد.

بر اساس بررسی‌های در این هفته اعضای هیات نظارت بر سازمان صدا و سیما و هیات نظارت بر مطبوعات و نیز نمایندگان عضو کمیسیون ماده ۱۰ احزاب نیز انتخاب خواهند شد.

برچسب ها: بیمه آسیا ، مجلس
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: