کد خبر: ۱۷۳۴۹۸
۰۳ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
0
در این همایش نمایندگان ژاپن ، انگلیس، آلمان ، روسیه ، هندوستان ، پاکستان ، مالزی ، عربستان ، ترکیه ، مصر، قطر ، بحرین ، عمان،آفریقای جنوبی،فرانسه،سوییس و چند کشور دیگر شرکت داشتند.
حضور بیمه ایران در همایش بین المللی بیمه آسیا و آفریقاپول‌نیوز- نماینده بیمه ایران در ششمین همایش بین المللی بیمه خاورمیانه و آفریقا که در کشور امارات متحده عربی برگزار شد شرکت کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این همایش نمایندگان ژاپن ، انگلیس، آلمان ، روسیه ، هندوستان ، پاکستان ، مالزی ، عربستان ، ترکیه ، مصر، قطر ، بحرین ، عمان،آفریقای جنوبی،فرانسه،سوییس و چند کشور دیگر شرکت داشتند.

ایجاد و تسهیل شرایط رقابت سالم بین شرکت های بیمه،ایجاد تنوع و انعطاف بیشتر در حوزه سرمایه گذاری شرکت های بیمه،الزام شرکت های بیمه به سرمایه گذاری در حوزه های با بازدهی بالا ، ارائه نرخ ، شرایط و خدمات بهتر به بیمه گذاران، افزایش آگاهی بیمه ای شهروندان از طریق رسانه ها، لزوم ایجاد وتقویت واحدهای تحقیق و توسعه بیمه ای (R&D) در شرکت های بیمه و افزایش ضریب نفوذ بیمه از طریق جذاب نمودن بیمه های عمر از مهم ترین مباحث و محورهای بحث دراین همایش بود.

در حاشیه این همایش همچنین میزگردهای تخصصی تشکیل و کارشناسان درخصوص مباحث مختلف بیمه ای با یکدیگر تبادل نظرکردند.

نماینده بیمه ایران نیز در این همایش علاوه بر شرکت در نشست های تخصصی درباره نقش، جایگاه و قدمت شرکت سهامی بیمه ایران به عنوان یکی از پیشگامان بیمه در آسیا و آفریقا،ارائه خدمات بیمه گری، راهبری بازار بیمه در ایران، اثرات مستقیم و غیر مستقیم تحریم ها برصنعت بیمه ایران، ناکارآمدی تحریم ها و دلایل آن ، فرصتهای پیش آمده در حوزه کشورهای خاورمیانه و شمال آفریقا (MENA) و جذابیت بازار بیمه کشور سخنرانی کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: