May 2024 13 / دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۹۲۸۱
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۲
0
پدرام در این بازدید، مدیریت منابع، آشنائی با دستورالعملهای جدید بانک، اهتمام در امور مشتریان و تلاش همه جانبه پرسنل برای تحقق اهداف تعیین شده را خواستار شد.
بازدید رئیس هیات مدیره بانک از شعبه وزارت اقتصاد
پول‌نیوز- محسن پدرام رئیس هیات مدیره بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای نظارت بر نحوه ارائه خدمات بانکی به مشتریان و اطلاع از چگونگی فعالیت و فرآیندهای جاری، از شعبه وزارت اقتصاد بازدید کرد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پدرام در این بازدید، مدیریت منابع، آشنائی با دستورالعمل های جدید بانک، اهتمام در امور مشتریان و تلاش همه جانبه پرسنل برای تحقق اهداف تعیین شده را خواستار شد.

رییس هیات مدیره بانک ضمن تقدیر و تشکر از زحمات پرسنل، رعایت نسبت مصارف به منابع، تقویت حساب جاری، بهبود عملکرد دستگاههای خودپرداز، فعالیت در راستای خط مشی ها و سیاست های بانک، استفاده حداکثری از ظرفیت های موجود و تلاش مضاعف برای جذب حداکثری منابع را مورد تاکید قرار داد.

وی در این بازدید بیان داشت: بانک قرض الحسنه مهر ایران یکی از اهداف زیربنایی خود را کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه می داند و همواره همه ما وظیفه داریم ضمن تکریم کامل ارباب رجوع، در جذب منابع بیشتر و هدایت آن به سمت محرومین جامعه تلاش نماییم.

شایان ذکر است؛ حیدری رئیس اداره روابط عمومی و بازاریابی نیز در بازدید از شعبه وزارت اقتصاد، حضور داشت.

بازدید رئیس هیات مدیره بانک از شعبه وزارت اقتصاد
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: