کد خبر: ۱۸۹۳۳۳
۲۷ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
0
روابط عمومی بانک مسکن در خصوص " اظهارات معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا از حمله هکری به سایت‌ بانک مسکن" واکنش نشان داد و هرگونه دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساب های مشتریان را تکذیب کرده و افزود: امنیت سیستم های بانکی و بانکداری الکترونیکی بانک مسکن به نحو مطلوب تامین و خدشه ای به آن حتی لحظه ای وارد نشده است.
تکذیب خبر حمله سایبری به بانک مسکنپول‌نیوز- بانک مسکن درباره مطالب درج شده در رسانه ها در خصوص" اظهارات معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا از حمله هکری به سایت‌ بانک مسکن "به اطلاع می رساند اختلال سیستمی مورد اشاره در این مصاحبه مربوط به هفته گذشته و مرتبط با سایت خبری بانک مسکن و براساس اشتباه کاربری سایت صورت گرفته است که ضمن رسیدگی سریع به این مساله هیچگونه تاثیری بر خدمات اطلاع رسانی بانک مسکن و یا تغییری در صفحات اصلی سایت خبری بانک نداشته است.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، مسعود ایزدی مدیر روابط عمومی بانک مسکن ضمن تاکید بر ارایه اطلاعات کامل این واقعه به مراجع ذیربط ،هرگونه دسترسی غیرمجاز به اطلاعات حساب های مشتریان را تکذیب کرده و افزود:امنیت سیستم های بانکی و بانکداری الکترونیکی بانک مسکن به نحو مطلوب تامین و خدشه ای به آن حتی لحظه ای وارد نشده است.

لذا ضمن اطلاع رسانی این مطلب در رسانه ها، خواهشمنداست جهت پیشگیری از نگرانی ها،تاکید می شود قبل از هرگونه اطلاع رسانی عمومی، نسبت به اخذ اطلاعات دقیق از منابع مورد وثوق اقدام گردد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: