May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۹۴۵۶
۲۸ تير ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵
0
پول‌نیوز- دو زن که از فروشگاه‌های آرایشی و بهداشتی سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

فردی چند روز قبل ضمن تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ١١٠ تهران بزرگ به مأموران اعلام کرد از فروشگاهش واقع در خیابان شهرآرا سرقت شده است.

به دنبال این تماس، اکیپی از مأموران کلانتری نصر به محل اعزم شدند و مال‌باخته به آنها گفت: «دقایقی پیش دو زن جوان به مغازه‌ام آمدند و ضمن خرید تعدادی مواد شوینده، چند کالای آرایشی و بهداشتی خارجی را سرقت کردند و بلافاصله با خودرو پژو ٢٠٦ سفیدرنگ متواری شدند».

مأموران ضمن بررسی موضوع پس از اطمینان از صحت گفته‌های شاکی، پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و تیمی از مأموران تجسس کلانتری، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار دادند. آنها ضمن بهره‌گیری از تصاویر ضبط‌شده دوربین مداربسته مغازه و انجام تحقیقات میدانی، پلاک خودروی متهمان را به‌دست آوردند و محل سکونت آنان را در محدوده شهرری شناسایی کردند.

با تجمیع اطلاعات، مراتب به مقام قضائی اطلاع داده شد و پس از اخذ نیابت قضائی مبنی بر دستگیری متهمان، تیمی از مأموران تجسس کلانتری شهرری به مخفیگاه سارقان واقع در خیابان دیلمان شمالی اعزام و موفق شدند با رعایت موازین شرعی و قانونی هر دو متهم را دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

هر دو سارق به نام‌های «فرزانه» و «زهرا» در بازجویی‌های پلیسی ضمن اعتراف به اعمال مجرمانه خود اظهار کردند: ما خیلی به لوازم آرایشی مارک علاقه داریم؛ زمانی ‌که به مغازه یا فروشگاهی می‌رفتیم، ابتدا چند قطعه جنس مختلف را می‌خریدیم و سپس با استفاده از غفلت فروشنده و در فرصت مناسب، کالای خارجی برند را می‌دزدیدیم و در کمال خونسردی از مغازه خارج می‌شدیم. ما به گونه‌ای عمل می‌کردیم که فروشندگان متوجه سرقت نمی‌شدند و به همین دلیل خیال می‌کردیم هرگز دستگیر نخواهیم شد».

سرهنگ محمد کالوسی رئیس کلانتری شهرری با تأیید این خبر خاطرنشان کرد: پرونده متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

منبع: شرق
برچسب ها: لوازم آرایشی ، سرقت
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: