May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۷۸۲۳
۲۱ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۷
0
دکتر مصطفی اسماعیلی گفت: در زمنیه واردات محصولات آرایشی در سال جاری و در راستای فرمایشات رهبری در خصوص حمایت از تولید داخل برنامه ریزی های مؤثری صورت گرفت.
ثبت 95هزار و 881 قلم محصول آرایشی و بهداشتی وارداتیپول‌نیوز - رئیس اداره آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو، گفت: محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی که در کشور نمونه تولید داخل داشته است ممنوع و یا محدود شده است.

دکتر مصطفی اسماعیلی، افزود: در زمنیه واردات محصولات آرایشی در سال جاری و در راستای فرمایشات رهبری در خصوص حمایت از تولید داخل برنامه ریزی های مؤثری صورت گرفت.

وی گفت: محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی که در کشور نمونه تولید داخل داشته است واردات آنها ممنوع و یا محدود شده و بسیاری از شرکت های وارداتی برای سرمایه گذاری در کشور اعلام آمادگی کرده اند.

اسماعیلی اظهار داشت: تعداد محصولات آرایشی و بهداشتی وارداتی ثبت شده در این اداره تا امروز ۹۵ هزار و ۸۸۱ مورد است و تعداد منابع ثبت شده نیز هزار و ۷۹۶ مورد بوده است که با برنامه ریزی های صورت گرفته در این اداره اولویت برنامه ها، حمایت از تولیدات داخلی است که تا به امروز حدود هزار و ۸۰۰ واحد تولید کننده فعال و غیر فعال در کشور وجود دارد که آمادگی داریم سرمایه گذاران را برای تولید طبق قوانین حمایت کنیم.

وی گفت: شرکت های واردکننده نیز برنامه ریزی های خود را برای سرمایه گذاری و استفاده از ظرفیت خالی شرکت های داخلی برای تولید در کشورمان انجام دهند.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: