May 2024 15 / چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۸۹۵۵۷
۲۹ تير ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
0
لاله کریمی گفت : بیمه‌کوثر سعی دارد با همکاری با سازمان بسیج حقوق دانان ایران در راستای فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای تحقق و گسترش عدالت و دفاع از آزادی‌ و بهبود رفاه و آرامش جامعه، گامی هرچند کوچک بردارد.
تفاهم‌نامه همکاری بیمه‌کوثر با سازمان بسیج حقوق‌دانان ایران
پول‌نیوز- تفاهم‌نامه بیمه‌کوثر با سازمان بسیج حقوق‌دانان ایران در راستای اجرای سراسری و پرقدرت پروژه ملی بیمه حامی به امضا رسید.
    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، براساس این تفاهم‌نامه با همکاری طرفین و بهره ‌مندی از نیروهای متخصص و متعهد و بسیجی، بستر مناسبی برای خدمات‌رسانی به تمامی اقشار جامعه در سراسر کشور فراهم خواهد شد.

لاله کریمی سازمان بسیج حقوقدانان را مجموعه‌ای پویا و فراگیر متشکل از حقوقدانان برجسته و پایبند به ارزش‌های حرفه ای و مشتاق حضور در عرصه‌های مورد نیاز دانست و تصریح‌کرد: بیمه‌کوثر سعی دارد با همکاری با این سازمان در راستای فرهنگ‌سازی و ایجاد بستر مناسب برای تحقق و گسترش عدالت و دفاع از آزادی‌ و بهبود رفاه و آرامش جامعه، گامی هرچند کوچک بردارد.

وی با بیان اینکه سازمان بسیج حقوق‌دانان ایران، بزرگترین سازمان متشکل از حقوقدانان است، خاطرنشان‌کرد: امید است، با اجرای سراسری بیمه حامی گرهی از مشکلات حقوقی جامعه گشوده و با ارائه خدمات این رشته بیمه‌ای نو، از بسیاری از مشکلات اجتماعی پیشگیری شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: