کد خبر: ۱۸۹۷۶۹
۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۳
0
اين تنديس به خاطر كيفيت خدمات بانك صنعت و معدن در زمينه اعطاي تسهيلات و تامين مالي طرح هاي صنعتي و معدني كشور و همچنين رضايت مشتريان از نحوه پاسخگويي و شفافيت و سهولت فرايند دريافت خدمات ،طي مراسمي كه در سالن همايش هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد به اين بانك اعطا شد.
دریافت تندیس از انجمن دارندگان نشان استانداردپول‌نیوز- تنديس انجمن دارندگان نشان استاندارد ايران در دومين همايش سراسري كيفيت با رويكرد نقش كيفيت برتر در كسب رضايتمندي مشتري به بانك صنعت و معدن تعلق گرفت.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، اين تنديس به خاطر كيفيت خدمات بانك صنعت و معدن در زمينه اعطاي تسهيلات و تامين مالي طرح هاي صنعتي و معدني كشور و همچنين رضايت مشتريان از نحوه پاسخگويي و شفافيت و سهولت فرايند دريافت خدمات ،طي مراسمي كه در سالن همايش هاي صدا و سيماي جمهوري اسلامي ايران برگزار شد به اين بانك اعطا شد.

انجمن دارندگان نشان استاندارد ايران از سال 85 و به منظور تلاش در جهت ارتقاء فرهنگ استاندارد در جامعه و انجام فعاليت هاي مربوط به توسعه فرهنگ استاندارد در ميان مصرف كنندگان ، توليدكنندن و عرضه كنندگان كالا و خدمات به وجود آمده است.

گفتني است دومين همايش سراسري كيفيت با مشاركت وزارت صنعت، معدن و تجارت، وزارت ارتباطات و فن آوري اطلاعات،سازمان ملي استاندارد ايران، سازمان ملي بهره وري، اطاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران و تعدادي ديگر از بانك ها، سازمان ها و شركت هاي دولتي و خصوصي برگزار شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: