کد خبر: ۱۸۹۸۹۲
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۰
0
پول‌نیوزمرد جوانی که در زابل مورد اسیدپاشی از سوی افراد ناشناس قرار گرفته بود، بعد از ۲۴ ساعت جدال با مرگ تسلیم شد. 
 
چهارشنبه شب اهالی خیابان طالقانی شهرستان زابل با صدای سوختم، سوختم مرد جوانی به خیابان آمده و راننده خودرویی را مشاهده کردند که پشت فرمان در حال گفتن این جمله است و صورت و بدنش با اسید سوخته است. 
 
اهالی محل بلافاصله موضوع را به پلیس و اورژانس اعلام کردند. دقایقی بعد تکنسین های اورژانس و ماموران پلیس در محل حاضر شدند. مرد جوان که به شدت دچار سوختگی شده بود مدعی شد در حال رفتن به خانه اش بوده که یک موتور سوار ناشناس به خودرواش نزدیک شده و روی او اسید ریخته و متواری شده است. 
 
با انتقال راننده خودرو به بیمارستان تلاش برای نجات جان او آغاز شد اما مرد جوان به نام مهران شب گذشته پس از 24 ساعت جدال با مرگ، به علت شدت جراحات ناشی از سوختگی با اسید جانش را از دست داد. 
 
با مرگ مهران پرونده وارد مرحله جدیدی شد. در حال حاضر تیم های ویژه پلیس با شناسایی چند مظنون تحقیقاتشان را برای شناسایی اسیدپاش ها آغاز کرده اند. 

منبع: میزان
برچسب ها: اسید پاشی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: