کد خبر: ۱۸۹۹۱۰
۰۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۶
0
 پول‌نیوز- از شهرستان آمل، جمشید نیکزاد دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کودک 13 ساله تهرانی  ظهر امروز در رودخانه هراز غرق شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل افزود: عرفان صالح‌آبادی امروز به همراه خانواده خود در منطقه وانا مشغول تفریح و گردش بود که خانواده وی متوجه مفقود شدن فرزندشان می‌شوند، مراتب به گزارش جمعیت هلال‌احمر رسید و بلافاصله مأموران امداد و نجات در سر صحنه حاضر شدند.

وی ادامه داد: عوامل امداد و نجات هلال‌احمر پس از یک ساعت تلاش توانستند جنازه کودک را بعد از تونل وانا به فاصله حدود 3 کیلومتر پس از محل غرق شدن پیدا کرده و عملیات بیرون کشیدن جنازه از آب‌های پر سرعت هراز را با نصب کارگاه انجام دهند.

نیکزاد با قدردانی از تلاش دهیاری وانا و عوامل انتظامی منطقه لاریجان یادآور شد: این خانواده برای تفریح و استراحت به منطقه روبه‌روی پمپ‌ بنزین وانا مستقر شدند که حاصل این استقرار در مجاورت رودخانه با غرق شدن فرزندشان پایان یافت.

وی گفت: سه تیم امداد و نجات پایگاه‌های جمعیت هلال‌احمر کهرود، گزنک و پلور در این عملیات شرکت داشتند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر آمل تصریح کرد: از خانواده‌هایی که برای تفریح و استراحت در مجاورت رودخانه هراز مستقر می‌شوند خواهش می‌کنم تا مراقب سلامت و عدم غرق شدن فرزندان خود باشند.

وی یادآور شد: برخی بی‌توجهی‌ها در مجاورت رودخانه پیامدهای غیرقابل جبرانی را به همراه دارد زیرا حدود 10 روز گذشته نیز کودک 5 ساله تهرانی با مستقر شدن خانواده در مجاورت رودخانه مفقود شده و تاکنون خبری از او نیست.
منبع: فارس
برچسب ها: رودخانه هراز ، آمل
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: