کد خبر: ۱۸۹۹۷۶
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
0
کریمی با بیان اینکه استفاده از ابزارهای نوین آموزشی باعث افزایش سرعت و دقت فعالیت های آموزشی می شود گفت : برگزاری اینگونه آزمون های الکترونیکی باعث کاهش هزینه انتشاراتی و چاپ شده و می توان آزمون های بیشتری را طی سال برگزار کرد .
آزمون تعیین سطح ارزی بانک ملی برگزار شدپول‌نیوز- دوازدهمین آزمون تعیین سطح ارزی بطور همزمان در 31 مرکز استانی جهاد دانشگاهی و 13 مرکز در تهران به صورت الکترونیکی برگزار شد .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در این آزمون جمعاً 1149 نفر ثبت نام کرده اند ، که از این تعداد 527 نفر مربوط به تهران و 622 نفر مربوط به سایر استانها می باشند .

برات کریمی عضو هیات مدیره که از مرکز اصلی این آزمون بازدید می کرد ، ضمن تشکر از اداره آموزش در خصوص برگزاری الکترونیکی آزمون فوق تاکید کرد : باید در فعالیت های بانک از همکارانی استفاده کرد که تلاش کرده و رتبه ی برتر را کسب نموده اند  و همکاران را باید به نحوی به ارتقای اطلاعات بانکی و ارزی علاقمند کنیم .

عضو هیات مدیره با بیان اینکه استفاده از ابزارهای نوین آموزشی باعث افزایش سرعت و دقت فعالیت های آموزشی می شود گفت : برگزاری اینگونه آزمون های الکترونیکی باعث کاهش هزینه انتشاراتی و چاپ شده و می توان آزمون های بیشتری را طی سال برگزار کرد .

برات کریمی با بیان اینکه افزایش اطلاعات بانکی کارکنان از اولویت های سازمان میباشد اظهار داشت : هدف از برگزاری اینگونه آزمون ها شناسایی همکاران واجد شرایط و دارای پتانسیل در تصدی مسئولیت های بانکی و ارزی است و برای برقراری ارتباطات بهتر در زمینه بین الملل و فعالیت های ارزی بانک در داخل و خارج نیازمند آموزش کارکنانی آگاه به مسائل ارزی می باشیم .

مهرداد کامکار صالحی رئیس اداره آموزش با بیان اهمیت برگزاری امتحانات بصورت الکترونیکی در مباحث مربوط به مدیریت سبز اظهار داشت : صرفه جویی در مصارف کاغذ و ارتباط آنلاین از طریق ویدیو کنفرانس با سایر مراکز استانی ، یکی از مهمترین نکات آزمون مذکور می باشد .

وی با بیان اینکه نتایج ظرف مدت یکماه از تاریخ آزمون از طریق سایت اداره آموزش به نشانی https://amoozesh.bmi.ir اعلام خواهد شد گفت : سوالات به همراه کلید آن از روز شنبه دوم مرداد ماه جاری از طریق پایگاه اداره آموزش اطلاع رسانی خواهد شد .

شایان ذکر است ، سعید کاشانی و محسن امین زارع روسای ادارات کل ضمانتنامه های ارزی و خارجه نیز از نحوه برگزاری آزمون در مرکز اصلی تهران بازدید کردند .


آزمون تعیین سطح ارزی بانک ملی برگزار شد
برچسب ها: بانک ملی ایران
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: