May 2024 14 / سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۰۰۲۲
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
0
روابط عمومی بانک کشاورزی برتر شناخته شدپول‌نیوز- پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی های کشور عصر چهارشنبه 30 تیر برگزار و روابط عمومی بانک کشاورزی در زمره سرآمدان روابط عمومی کشور معرفی و تجلیل شد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، پنجمین دوره آیین تقدیر از سرآمدان روابط عمومی با حضور تعدادی از مسئولان فرهنگی و جمعی از پیشکسوتان، اساتید دانشگاه و علوم ارتباطات، در مرکز اسناد کتابخانه ملی برگزار شد.

شایان ذکر است روابط عمومی بانک کشاورزی ، موفقیت های متعددی چون کسب جایگاه برتر برگزیدگان یازدهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی، دریافت استاندارد هاي جهاني سيستم مديريت كيفيت و سيستم مديريت مسئوليت پذيري  بر مبناي استاندارد هاي بين المللي  ISO 26000:2010 و ISO 9001:2008  ، روابط عمومی منتخب در زمینه برپایی بهترین غرفه ها در نمایشگاه های مختلف و نیز کسب موفقیت های متعدد در زمینه ارائه بهترین تبلیغات را در کارنامه خود دارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: