April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۰۰۲۹
۰۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۴
0
روز دوشنبه بارش به استانهای واقع در شرق سواحل دریای خزر و شمال استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی محدود خواهد شد.
دمای خوزستان به 53 درجه رسیدپول‌نیوز-براساس تحلیل آخرین داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، روزهای شنبه و یكشنبه با شمالی شدن جریان ها روی دریای خزر از دمای هوا در نوارشمالی كاسته و در برخی مناطق سواحل دریای خزر، شمال غرب و ارتفاعات البرز ابرناكی بارش باران و در بعضی ساعات رعد وبرق و وزش باد پیش بینی می شود.

روز دوشنبه بارش به استانهای واقع در شرق سواحل دریای خزر و شمال استانهای آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی محدود خواهد شد.

 طی دو روز آینده تشكیل توده گرد وخاك دركشور عراق وانتقال آن به مناطق غرب و جنوب غرب كشور دور از انتظار نمی باشد كه سبب كاهش دید افقی وكیفیت هوادراستان های ایلام، خوزستان و بتدریج بوشهر خواهد شد.

روز شنبه در برخی مناطق شرق كشور بویژه درزابل وزش باد شدید پیش بینی می شود كه گاهی با گرد وخاك همراه خواهد بود همچنین افزایش سرعت وزش باد شرقی سبب كاهش كیفیت هوا در برخی مناطق جنوب سمنان، قم، مركزی، جنوب تهران و شمال اصفهان می شود.

بعد از ظهر روزهای یكشنبه و دوشنبه درجنوب سیستان وبلوچستان، شمال هرمزگان و شرق فارس افزایش ابر و رگبار پراكنده باران گاهی بارعد وبرق و وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

 سه روز آینده شرق دریای عمان مواج خواهد بود.

دمای خوزستان به 53 درجه رسید

محمد اصغری کارشناس هواشناسی در گفتگویی در تشریح وضعیت آب وهوا گفت: استان هایی نظیر دهلران و خوزستان با 53 درجه در گرمترین استان های کشور قرار دارند و این در حالی است که در روزهای آینده با کاهش دما رو به رو نخواهیم بود  .

وی گفت: برای استان های شرق کشور همانند زابل و میرجاوند طوفان شن و افزایش سرعت باد پیش بینی می شود ، این شرایط تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، برای دوشنبه نیز در جنوب سیستان و بلوچستان، هرمزگان، کرمان و شرق فارس بارش باران پیش بینی می شود و به دلیل نمایان شدن توده های گرد وخاک در عراق و شمال عربستان در ایلام، کرمانشاه، خوزستان و بوشهر پدیده گردو خاک بروز خواهد کرد.

برچسب ها: خوزستان ، گرما ، دمای هوا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: