May 2024 09 / پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۰۱۴۳
۰۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
0
بیدخام با اشاره به اینکه شهروندان می بایست با رعایت مسائل امنیتی به مدت زمان انقضاء استفاده از کارت تلفن توجه نمایند گفت: کارت های اعتباری به مبلغ ۵۰ هزار ریالی که پیش از این در اختیار شهروندان قرار گرفته است همچنان دارای اعتبار است.
اعتبار کارتهای 20 هزار ریالی تلفن همگانی تا پایان شهریورپول‌نیوز- کارت های اعتباری ۲۰ هزار ریالی تلفن همگانی تا پایان شهریور ماه سال جاری معتبر است.

به گزارش گروه ارتباطات پول‌نیوز، محمدرضا بیدخام - سخنگوی شرکت مخابرات استان تهران - گفت: کارتهای اعتباری ۲۰ هزار ریالی تلفن همگانی که در سالهای ۹۲ الی ۹۴ توزیع شده است، تا پایان شهریورماه سال ۹۵ اعتبار خواهد داشت.

وی با بیان این مطلب که تمامی کارت های ۲۰ هزار ریالی توزیع شده در سالهای ۱۳۹۲ و قبل از آن مسدود و غیرفعال است گفت: از مهرماه امسال کارتهای اعتباری ۲۰ هزار ریالی مسدود می شود و دیگر امکان استفاده از آنها در شبکه تلفنهای همگانی وجود نخواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه شهروندان می بایست با رعایت مسائل امنیتی به مدت زمان انقضاء استفاده از کارت تلفن توجه نمایند گفت: کارت های اعتباری به مبلغ ۵۰ هزار ریالی که پیش از این در اختیار شهروندان قرار گرفته است همچنان دارای اعتبار است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: