کد خبر: ۱۹۰۶۴۲
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲
0
یک خیر تهرانی با پرداخت 150 میلیون تومان توانست از شاکیان پرونده امیر، داماد زندانی رضایت بگیرد و به این ترتیب وی به زندگی دوباره بازگشت.
رهایی یک زندانی از چوبه دارپول‌نیوز-قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران در گفت ‌وگویی افزود: پیش از ظهر امروز یک خیر تهرانی به دادسرای امور جنایی تهران واحد اجرای احکام مراجعه کرد.

یک خیر تهرانی با پرداخت ۱۵۰ میلیون تومان توانست از شاکیان پرونده امیر، داماد زندانی رضایت بگیرد و به این ترتیب وی به زندگی دوباره بازگشت.

وی افزود: این خیر که خواسته است نامش فاش نشود با پرداخت 150 میلیون تومان توانست از شاکیان امیر، داماد زندانی متهم به قتل رضایت بگیرد.

شهریاری گفت: امیر، همان مرد جوانی است که در روز 15 ماه رمضان در زندان رجایی شهر با یک دختر جوان ازدواج کرد و به دلیل قتل خواهرزاده خود در زندان به سر می‌برد.

سرپرست دادسرای امور جنایی تهران گفت: با حضور پدر مقتول و دریافت چک مبلغ دیه این فرد از خون فرزندش گذشت و به این ترتیب اعلام رضایت کرد.


منبع:جام جم
برچسب ها: قاتل ، اعدام ، زندانی ، آزادی
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: