May 2024 05 / يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۰۶۵۱
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
0
طی مذاکرات و توافقات به‌عمل‌آمده با مدیرعامل مؤسسه راسخون، وجوه در صندوق و در گردش شعب این مؤسسه تحت‌پوشش بیمه پول قرار گرفت.
شعب مؤسسه راسخون تحت‌پوشش بیمه‌کوثرپول‌نیوز - تمامی شعب مؤسسه راسخون در سراسر کشور برای سومین سال متوالی تحت‌پوشش بیمه‌های باربری و آتش‌سوزی شرکت بیمه‌کوثر قرار گرفت.
    
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، طی مذاکرات و توافقات به‌عمل‌آمده با مدیرعامل مؤسسه راسخون، وجوه در صندوق و در گردش شعب این مؤسسه تحت‌پوشش بیمه پول قرار گرفت.

علیرضا سلطانی‌عزت، رضایت‌مندی مشتریان از خدمات دریافتی سال‌های گذشته را دلیل اصلی این توافق دانست و خاطرنشان‌کرد: ارتقا کیفیت خدمات متناسب با نیاز بیمه‌گذاران از اهداف اصلی شرکت است که ضمن رعایت اصل مشتری‌مداری این مهم به‌صورت مستمر پیگیری و اجرایی می‌شود.

وی بیان‌کرد: در حال حاضر تمامی شعب بانک قرض‌الحسنه رسالت و صندوق ذخیره انقلاب در سراسر کشور نیز بخشی از بازارهای تحت‌پوشش بیمه وجوه در صندوق و در گردش بیمه‌کوثر است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: