کد خبر: ۱۹۱۳۳۸
۱۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
0
بیمه نامه اتومبیل بیمه کوثرپول‌نیوز- استفاده گسترده از اتومبيل در جابجايي هاي درون و برون شهري، عدم برخورداري خيابان ها و جاده ها از استاندارد هاي مطلوب و نقاط ضعف حـاكم بر قوانين رانندگي مشكلات فراواني را بر جـامعه تحميل نموده است كه از آن جمله مي توان به زيـان هاي نـاشي از حوادث رانندگي اشاره نمود .

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، شركت بيمه كوثر به منظور جبران زيان هاي مالي و جاني ناشي از حوادث اتومبيل اقدام به ارائه پوشش هاي بيمه اي ذيل نموده است.

   بيمه نامه شخص ثالث

در اين بيمـه نامه كليه دارندگان وسـايل نقليه موتـوري زميني اعم از اشخـاص حقيقـي«دارندگان اتومبيل هاي شخصی» يا حقـوقي « اتومبيل هاي متعلق به شركت ها ، ادارات دولتي و ...» مسئول جبران خسـارات جانی و مالي هستند كه بر اثر حـوادث وسيله نقليه يا محمولات آنهـا به اشخاص ثالث وارد مي گردد، اين بيمه نامه جنبه اجباري دارد و دارنده وسيله نقليه بايد مسئوليت خود را  نزد يكي از شركت هاي بيمه واجد شرايط،  بيمه نمايد .

   بيمه بدنه اتومبيل                  

در بيمه نامه بدنه، وسايل نقليه بيمه شده در مقابل خطرات اصلي حادثه،  سرقت  آتش سوزي، انفجار و صاعقه تحت پوشش قرار مي گيرد. خسارت هاي جزئي و كلي وارد شده به وسيله نقليه بيمه شده اعم  از دستمزد تعمیرکار، تعميرات و ارزش قطعات تعويضي به قيمت روز حادثه پرداخت مي گردد. علاوه بر موارد فوق، بيمه گذار مي تواند با پرداخت حق بيمه اضافي و مطابق با شرايط و مقررات مندرج در بيمه نامه، اتومبيل را در مقابل خطرات ذيل بيمه نمايد :

    1- خطر سرقت در جاي قطعات اصلي و اضافي

    2- خطرات ناشي از بلاياي طبيعي
 
    3- خسارت ناشي از شكست شيشه به تنهايي

    4- خسارت ناشي از مواد اسيدي و شيميايي

    5-غرامت عدم استفاده از وسيله نقليه در طول مدت تعميرات

     بيمه نامه حوادث (راننده مقصر حادثه)

  در اين بيمه نامه، بيمه گر غرامت( فوت، نقص عضو) مربوط به راننده مقصر حادثه اتومبيل بيمه شده ( واژگوني ، تصادفات و ...) را که از محل بيمه نامه شخص ثالث قابل جبران نمي باشد را حداكثر به میزان مبلغ مندرج در بيمه نامه، تحت پوشش قرار مي دهد .

مدارك مورد نيازجهت تشکيل پرونده خسارت بدنه 

 مدارك مورد نيازجهت تشکيل پرونده ثالث مالی

مدارك مورد نيازجهت تشکيل پرونده ثالث-جانی

مراکز پرداخت خسارت اتومبیل

خسارت های خارج از قانون شخص ثالث

مدارک مورد نیاز بیمه اقساطی اتومبیل

نکاتی جالب درباره بیمه های اتومبیل

صندوق تامین خسارات بدنی

دانستنی های بیمه نامه شخص ثالث

نکات طلایی درباره بیمه اتومبیل


دانلود مدارک بیمه نامه های اتومبیل

شرایط عمومی بیمه نامه بدنه

محل حك شماره شاسي انواع خودروهاي

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: