May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۰۶۸۳
۰۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲
0
در این نشست مدیران شرکت شیر پگاه با بیان این که ارتباط صنعت شیر و بخش کشاورزی جدایی ناپذیر است و مجموعه شیر پگاه تعلق خاطر خاصی به بانک کشاورزی دارد، از همکاری بانک کشاورزی و دقت عمل در اجرای بندهای تفاهم نامه قدردانی کردند.
نشست مدیران بانک کشاورزی با شرکت شیر پگاهپول‌نیوز - دکتر مرتضی شهید زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بانک کشاورزی  طی نشستی با مدیران و نمایندگان مجموعه شرکت های شیر پگاه دیدار و درباره مفاد تفاهم نامه فی مابین و تحقق موارد مندرج، گفتگو کردند.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، در پی انعقاد تفاهم نامه همکاری میان بانک کشاورزی و مجموعه شرکت های شیر پگاه در اسفندماه گذشته، مدیرعامل این بانک روز چهارشنبه ششم مرداد طی جلسه ای میزبان مدیران و نمایندگان مجموعه شرکت های شیر پگاه بود .

بر اساس این گزارش، در این نشست مدیران شرکت شیر پگاه با بیان این که ارتباط صنعت شیر و بخش کشاورزی جدایی ناپذیر است و مجموعه شیر پگاه تعلق خاطر خاصی به بانک کشاورزی دارد، از همکاری بانک کشاورزی و دقت عمل در اجرای بندهای تفاهم نامه قدردانی کردند.

این گزارش می افزاید در این نشست روح الله خدارحمی عضو هیات مدیره و تعدادی از مدیران بانک کشاورزی ، ضمن ارائه گزارش خدمات مالی و تسهیلات داده شده از سوی بانک کشاورزی به شرکت شیر پگاه  ، خواستار افزایش حجم تعاملات مالی این شرکت شدند.

شایان ذکر است  اجرای سامانه جامع الکترونیکی مدیریت مالی بخش توزیع شیر به منظور حمایت مالی از توزیع کنندگان، تسهیل فرآیندها و نظارت بر تعاملات مالی شبکه توزیع و فروش شیر،  از جمله خدمات نوین ارائه شده به این شرکت است.


نشست مدیران بانک کشاورزی با شرکت شیر پگاه

نشست مدیران بانک کشاورزی با شرکت شیر پگاه
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: