May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۱۹۱۰۸۶
۱۰ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۸
0
موضوع این بیمه عبارت است از هر واقعه ناگهانی ناشی از یک عامل خارجی که بدون‌ِقصد و اراده بیمه‌شده‌ به‌روزکرده و منجر به جرح، نقصِ‌عضو و ازکارافتادگی و فوت وی گردد.
بیمه نامه حوادث شرکت بیمه حافظپول‌نیوز -  «شرکت بیمه حافظ» با ارائه بیمه حوادث تلاش‌می‌کند تا در جهت آرامش افراد گامی برداشته و اثرات سوء‌ رخدادهای احتمالی و غیرقابلِ‌ پیش‌بینی را حداقل‌نماید. موضوع این بیمه عبارت است از هر واقعه ناگهانی ناشی از یک عامل خارجی که بدون‌ِقصد و اراده بیمه‌شده‌ به‌روزکرده و منجر به جرح، نقصِ‌عضو و ازکارافتادگی و فوت وی گردد.

به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، بیمه حوادث، خطرات و حوادث واقع‌شده در مدت 24‌ساعت شبانه‌روز و در هر مکان جغرافیایی را تحتِ‌پوشش قرار می‌دهد. این بیمه برای افراد بین 4 تا 75 سال قابل‌ِارائه بوده و به دو صورت انفرادی و گروهی صادر‌می‌شود.

خطرات تحتِ‌پوشش در این بیمه شامل موارد ذیل است:

  • فوت به‌علت حادثه
چنانچه بیمه‌شده‌ به‌علت وقوع یکی از حوادث مشمولِ ‌بیمه فوت‌نماید، «شرکت بیمه حافظ» متعهداست سرمایه بیمه را طبق شرایط مندرج در بیمه به ذینفع یا استفاده‌کننده از سرمایه بیمه بپردازد.
  • نقصِ‌عضو و ازکارافتادگی دائم جرئی و کلی ناشی از حادثه
چنانچه بیمه‌شده‌ به‌علت وقوع یکی از حوادث مشمولِ بیمه، دچار نقصِ‌عضو و ازکارافتادگی دائم کلی و جزئی شود «شرکت بیمه حافظ» متعهد است تمام یا بخشی از سرمایه بیمه را حَسَب شرایط بیمه‌نامه به بیمه‌شده‌ پرداخت‌نماید.
  • هزینه‌های پزشکی ناشی از حادثه
چنانچه بیمه‌شده‌ به‌علت وقوع یکی از حوادث مشمولِ بیمه دچار هزینه پزشکی‌شود، «شرکت بیمه حافظ» متعهد‌می‌گردد هزینه‌های پزشکی که بیمه‌شده‌ به‌علت خطر موضوع بیمه در مقابل دریافت خدمات درمانی متحمل شده‌است را حداکثر تا سقف مندرج در بیمه‌نامه‌ پرداخت‌نماید.

  • غرامت روزانه عمومی / بستری در بیمارستان
چنانچه به‌علت وقوع حادثه، بیمه‌شده‌ به تشخیص پزشک معتمدِ بیمه‌گر به استراحت در منزل یا بیمارستان نیاز‌داشته‌باشد، «شرکت بیمه حافظ» پرداخت غرامت روزانه عمومی یا بستری در بیمارستان را براساسِ مبلغ توافق‌شده به‌عهده‌می‌گیرد.


برچسب ها: بیمه حافظ ، حوادث
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: